17-11-2016 2:19 pm posted by Anonymous
Asiakas, joka ei ostakkaan, vaan vuokraa rahoitusyhtiön kautta, jolloin lasku laitteesta rahoitusyhtiö SFS:lle. Miten perustetaan ja kirjataan asiakas järkevimmin, koska asiakas voi myös ostaa suoraan tarvikkeita, eli ei ole pelkästään rahoitusyhtiön alla? Miten muut toimii ko. systeemin kanssa?
08-12-2016 1:20 pm posted by Rane Olsen
Moi Timo,
Käyttötapauksia on varmasti näissä erilaisia, riippuen tilanteesta. Yksi, ainakin selkeä, vaihtoehto on perustaa kuvaamassasi tapauksessa kaksi asiakaskorttia, joita käytetään erilaisiin ostoihin. Asiakaskortit voisi myös laittaa eri asiakasryhmiin raportointia varten.
Anonymous
21-11-2016 8:19 am posted by Anonymous
Ymmärsinköhän kysymyksesi oikein...?
Laita useampi tiliöinti ehdotus toimittajan alle ja sitä kumpaa käytetään enemmän, laita oletukseksi.