01-06-2018 9:17 am posted by Anonymous (Updated 19-12-2018 by Tapio Naumanen)
Hei,
Välittäjätunnus on tullut 1.6. voimaan. Silti sitä ei löydy vielä listalta Netvisorissa.
Muutama asiakkaamme on jo ilmoittanut meille uusista laskutusosoitteista 1.6.2018 alkaen, mutta muutos ei ole Netvisorissa mahdollinen!
Eli kysymys - milloin tulee?
Kiitos etukäteen!
18-06-2018 12:50 pm posted by Anonymous
Tuleeko tuo OpusCapitan tunnus päivittymään sitten automaattisesti ettei jokaista tarvitse erikeen muuttaa?
18-06-2018 3:19 pm posted by Laura Sainio
Hei Kirsi!
Tulemme päivittämään muuttuneen tunnuksen asiakaskorteille Netvisorin toimesta, eli ei tarvitse jokaista erikseen muuttaa.
13-07-2018 10:13 am posted by Anonymous
Hei!
Meiltä lähetetty verkkolasku operaattorina OpusCapita ei ole mennyt asiakkaalle perille. Voisiko uuden operaattorin OpusCapita Solutions E204503 avata mahdollisimman pian.
13-07-2018 10:15 am posted by Anonymous
Hei!
Mihin mahtaa meiltä lähetetty lasku joutuneen, kun ei ole mennyt asiakkaalle. Laitoin operaattoriksi siis OpusCapitan, joka löytyi listalta. Miksi Netvisor ei herjannut että laskua ei toimitettu perille?
18-07-2018 10:23 am posted by Laura Niiranen
Hei Hannele,
laitan sinulle tukipyynnöltä viestiä, niin selvitetään tätä vielä tarkemmin.
10-09-2018 12:36 pm posted by Anonymous
Uusi asiakas joka ilmoittaa tuon uuden välittäjätunnuksen E204503, voinko siis laittaa tilalle valikosta löytyvän OpusCapita ent. Itella -tunnuksen?
Toimiiko se siis vai onko joku ongelma mihin tuossa edellä viitattiin?
21-09-2018 9:15 am posted by Tapio Naumanen
Hei,
OpusCapitan uusi tunnus E204503 on käytettävissä ja toimii kuten pitääkin.
Kun vanha tunnus lopettaa toimintansa niin vaihdamme vanhat operaattoritunnukset uuteen nille asiakaskorteille, joilla uutta ei vielä ole. Eli kenenään ei tarvitse lähteä päivittämään kaikkia asiakkaitaan ��
Ystävällisin terveisin,
Tapio
19-12-2018 10:44 am posted by Tapio Naumanen
Hei,
Tähän vielä päivityksenä, että operaattoritunnukset on nyt päivitetty massana meidän toimesta!
Mukavaa joulun odotusta!
Laura Sainio
01-06-2018 10:33 am posted by Laura Sainio
Hei Mika!
Tuota uutta tunnusta ei vielä tosiaan ole päivitetty Netvisorin tai Maventan palveluihin. Tulemme tekemään päivityksen tämän vuoden aikana mutta vielä ei ole tarkempaa aikataulua luvata. Huomaathan, että vanhaa operaattoritunnusta voi käyttää vielä tämän vuoden loppuun asti, joten verkkolaskuliikenne ei tästä muutoksesta häiriinny.
Operator ID change