Start a new topic
R

Rane Olsen

Verkkolaskuosoitteiden tarkistus ja korjaus/täydennys Y-tunnuksen perusteella

12-11-2021 7:49 pm posted by Anonymous (Updated 12-12-2017 by Jani Korhola)

Moi Laura,

Automatisointia tuossa ei tällä hetkellä ole, mutta kun viet verkkolaskuja lähetysprosessiin, on näkymän oikeassa yläkulmassa linkki:

Screen Shot 2016-01-26 at 4.27.18.png

Tuosta voi tehdä tarkistuksen prosessissa olevien laskujen osalta.


A

Anonymous

27-01-2016 10:24 am posted by Anonymous

Kiitos vastauksesta. Kun tarkistustoiminnallisuus on jo manuaalisena olemassa, niin automatisointi + automaattinen korjaus ei varmaankaan olisi iso ponnistus Smiley Wink

J

Jani Korhola

15-11-2017 10:58 am posted by Jani Korhola

Hei Laura,

Tuossa on omat riskinsä jos lähdemme tekemään tuon täysin automaattisesti. Siksi pysymme ainakin toistaikseksi tässä hyvin pienessä manuaalisessa toimenpiteessä.

A

Anonymous

08-12-2017 4:26 pm posted by Anonymous

Oletan että tämä on myös se syy, miksi juuri _verkkolaskutiedot_ eivät täyty automaagisesti uutta asiakasta luodessa? Smiley Happy

J

Jani Korhola

12-12-2017 9:09 am posted by Jani Korhola

Hei Frank,

Kyllä, eli käyttäjä varmistaa valitsemalla tässä että tieto tulee oikein.

A

Anonymous

12-11-2021 7:49 pm posted by Anonymous

Ehdottaisin Netvisoriin uutta ominaisuutta eli verkkolaskuosoitteiden tarkistamista ja korjaamista y-tunnuksen perusteella.

Nyt, jos myyntilaskulla verkkolaskuosoite on virheellinen, niin käyttäjä saa virheilmoituksen "...seuraavia myyntilaskuja ei voitu lähettää automaattisesti ensisijaiseen kanavaan virheen tai puutteellisten tietojen vuoksi...", sen sijaan, että pakotetaan käyttäjä tarkistamaan verkkolaskuosoitteet käsin Tieken palvelusta (tai muualta), niin Netvisor voisi verkkolaskun lähetyksessä automaattisesti tarkastaa Y-tunnuksen perusteella verkkolaskuosoitteen ja tarvittaessa korjata sen oikeaksi.

Login or Signup to post a comment