Start a new topic
A

Anonymous

Jatkuvaa hidastelua eikä tukinumeroon vastata!

12-04-2018 10:41 am posted by Anonymous (Updated 12-04-2018 by Anonymous)

Hei

Kuinka voi puolet vuodesta mennä tällä samalla kaavalla, jatkuvaa hidastelua ohjelmistossa ja tukipalvelussa ruuhkaa?

Tukinumeroon soittaminen aivan turhaan, kun ei siihen vastata. 10 minuutin odottelun jälkeen voi jättää viestin, johon vastataan koska? Nyt soitin 3 kertaa eli yhteensä 30 min, eilen iltapäivällä 2 kertaa sama tilanne. Jotkut asiat on saatava ratkaistua välittömästi eikä kahden viikon kuluttua! Nyt olisi akuutti tarve tuelle, koska Netvisorin ohjelmavirhe aiheuttaa virheitä myös ohjelmistointegraation kautta raportointijärjestelmässämme.

Näistä samoja asioita on tälläkin foorumilla käsitelty aika monta kertaa ja samat asiat toistuu edelleen. Olen aika monelle suositellut Netvisoria, mutta nyt täytyy lopettaa suositusten antaminen.


A

Anonymous

12-04-2018 3:50 pm posted by Anonymous

Tukiviestiin vastattu.

Tapio Naumanen

12-04-2018 12:03 pm posted by Tapio Naumanen

Hei Jyri Peuranen​!

Laitoin sinulle tukitiketin.

Käydään tuo ohjelmavirhe siellä läpi!

Ystävällisin terveisin,

Tapio

N

Nanna Kokkola

12-04-2018 8:25 pm posted by Nanna Kokkola

Hei Kirsi,
kiitos, että palasit asiaan! Tarkistin tämän vielä uudelleen, ja tuolle ajankohdalle ei löydy yhtään ääniviestiä. Katsoin myös antamasi kellonajan ympäriltä kaikki jätetyt ääniviestit.

Haluaisin mielelläni selvittää asiaa lisää. Laitoin sinulle sähköpostia, jotta voimme tutkia asian. Kiitos!

A

Anonymous

12-04-2018 1:20 pm posted by Anonymous

Nanna Kokkola​, jätin kyllä ääniviestin.

Tarkistin juuri puhelimeni, että soitin teiltä 13.40 ja odottelin yli 10 min. Kukaan ei vastannut ja jätin ääniviestin, muistaakseni vielä pyysin pikaista apua. Tähän hetkeen mennessä kukaan ei ole ollut minuun yhteydessä.

Eipä sen puoleen, kuten kerroin, ratkaisin ongelman itse.

N

Nanna Kokkola

12-04-2018 1:04 pm posted by Nanna Kokkola

Hei Jyri ja Kirsi!

Kiitos palautteesta!

Olen pahoillani, ettette ole päässeet puhelintukeemme läpi akuutissa asiassa. Jos ette saa meitä kiinni valitsemassanne kanavassa kätevin tapa on jättää viesti: tuki.netvisor@visma.com, vastata puhelusta lähtevään viestiin tai jättää meille ääniviesti. Käymme ääniviestejä läpi koko ajan. Oli kanava mikä tahansa, kaikki viestit kirjautuvat meille tukipyynnöiksi. Kiireellisten tukipyyntöjen käsittelyaika on ollut maksimissaan kolme tuntia.

A

Anonymous

12-04-2018 11:42 am posted by Anonymous

Ihan sama tilanne täällä tuen kanssa.

Eilen minulla oli akuutti avuntarven, johon yritin saada jeesiä tuelta. Ei vastattu eikä soitettu takaisin.

No onneksi sain sitten ratkaistua ongelman pitkän veivaamisen jälkeen itse.

Kyllä puhelintuki pitää toimia niin, että akuuttiin tilanteeseen saa heti apua!

Login or Signup to post a comment