20-01-2017 10:22 am posted by Anonymous
Asiakas on mahdollista laittaa toimituskieltoon (sekä perintäkieltoon). Miten tämä valinta vaikuttaa Netvisorissa?
Asiakastiedoissa toimituskielto-kohdassa näkyy "kyllä", mutta miten muutoin valinta näkyy asiakkan kohdalla? Voiko asiakkaalle edelleen luoda normaalisti tehtäviä, tarjouksia, tilauksia jne? Vai varoittaako Netvisor asiakkaan kohdalla jotenkin, ettei tälle asiakkaalle tule tehdä kauppoja normaalisti? Olisi erittäin kätevää, jos jotain varoituksia ilmenisi, sillä pelkkä kyllä-sana asiakastiedoissa ei paljon pelasta rutiinityön lomassa.
23-01-2017 11:55 am posted by Anonymous
Hei Rane!
Kiitos vastauksesta!
Hyvä, että Netvisorissa on selvät suojaukset tätä varten. ��
T: Kati
Rane Olsen
Visma ✓
23-01-2017 11:31 am posted by Rane Olsen
Moi Kati,
Toimituskiellossa olevalle asiakkaalle ei voi luoda tarjousta, tilausta tai laskua.