Start a new topic
A

Anonymous

Maventa verkkolaskuosoite

14-10-2015 4:50 pm posted by Anonymous

Hei,

 

Millainen tiedote ostolaskujen toimittajille kannattaa laittaa, jos haluaa ottaa verkkolaskut vastaan Maventan kautta?

 

Entä pitääkö Netvisorissa jollain lailla ottaa tämä kanava erikseen käyttöön vai onko se kaikilla Netvisor käyttäjillä automaattisesti käytettävissä?

 

Jossain lupailtiin laskutusohjeen tulevan syksyn päivityksessä suoraan Netvisorin laskutusosoitteisiin:

 

 

Onko tuo päivitys tiedossa milloin vai joko se jotenkin onnistuisi?

 

Ari Murtomäki

Talousruutu.fi


Elina Tittonen

Visma

15-10-2015 3:35 pm posted by Elina Tittonen

Hei Ari,

ja kiitos viestistäsi.

Mikäli Netvisoria käyttävällä yrityksellä on ostoreskontra käytössä, yrityksen Maventa -tilillä on automaattisesti aktiivisena sekä verkkolaskujen että skannauspalvelulaskujen vastaanotto. Kun yritys vastaanottaa verkkolaskut Netvisoriin Maventan kautta, tämä tuo yritykselle kustannussäästöjä: yritykseltä peritään verkkolaskun vastaanoton transaktiomaksu / vastaanotettu lasku Netvisor -palvelun laskulla, muita kuluja ei peritä.

Alla linkki laskutusosoitteiden tiedotemalliin:

https://netvisor.zendesk.com/hc/fi/article_attachments/202481147/Ilmoituspohja_esimerkki.docx

Maventan verkkolaskutustiedot saadaan Netvisorin muodostamalle laskutusosoitetiedotteelle loppuvuoden 2015 aikana.

A

Anonymous

10-02-2016 10:28 am posted by Anonymous

En itse ainakaan saanut näkymään Maventan verkkolaskutustietoja Netvisorin muodostamalle laskutusosoitetiedotteelle, onko tähän jo tullut muutos?

Elina Tittonen

Visma

12-02-2016 9:36 am posted by Elina Tittonen

Hei Margus,

ja kiitos viestistäsi.

4.2.2016 tehdyssä viikkopäivityksessä tuotiin Netvisoriin mahdollisuus ilmoittaa myös Maventan verkkolaskuosoitteet toimittajille. Maventan verkkolaskusoitteet näkyvät yrityksen Laskutusosoitteet-sivulla mikäli yrityksen Maventa-yhteys on valmis.

Mukavaa päivän jatkoa!

A

Anonymous

15-02-2016 11:40 am posted by Anonymous

Okei, mun mielestä tämä ei ainakaan meidän kohdalla vielä toimii. Operaattorintunnukseksi se tuo OPn.

Näyttökuva 2016-02-15 kello 11.35.52.png

Näyttökuva 2016-02-15 kello 11.35.34.png

Elina Tittonen

Visma

16-02-2016 11:12 am posted by Elina Tittonen

Hei Margus,

ja kiitos viestistäsi.

Teen tästä tukitiketin, josta olen sinuun yhteydessä ja kysyn lisätietoja.

Mukavaa alkanutta viikkoa!

A

Anonymous

18-02-2016 3:28 pm posted by Anonymous

Hei, ei toimi meilläkään, eli näkymä on ihan sama kuin Marguksella.

Elina Tittonen

Visma

18-02-2016 3:59 pm posted by Elina Tittonen

Hei Jutta,

ja kiitos viestistäsi.

Lähetin sinulle juuri sähköpostia tukitiketiltä tähän liittyen.

Mukavaa päivän jatkoa!

Login or Signup to post a comment