22-05-2015 11:03 am posted by Anonymous
Hei,
Kun lasku muodostuu toistuvaislaskutuksen kautta ja asiakas tilaa kuluttajaverkkolaskun tämän jälkeen, ohjelmisto ei herjaa mitään, vaan toistuvaislukutuksen kautta muodostuu paperilaskuja asiakkaalle.
Tämä on ongelma, koska asiakkaat hermostuvat, kun saavat edelleen paperilaskuja vaikka ovat tilanneet verkkolaskuja.
Miksi tieto ei tule toistuvaislaskutuksen kautta muodostuneisiin laskuihin ?
25-05-2015 9:38 am posted by Anonymous
Hei,
Tätä ongelmaa on toistuvasti ja jos asia toimisi kuten kommentoit 22.5.15 tilanne olisi parempi...
Koska tällainen päivitys on tehty ?
Koska ainakin syyskuussa 9.9.2014 olen saanut Teiltä vastauksen asiaan:
"valitettavasti et saa tuosta laskusta enää tehty suoramaksulaskua.
Tämä johtuu siitä, että toistuvaislaskupohja on tehty sitä ennen kuin asiakas on tilannut suoramaksun.
Laskulle 191 tulisi tehdä hyvityslasku ja kohdistaa ne keskenään. Tämän jälkeen asiakkaalle tehdään uusi lasku ja tästä muodostetaan uusi toistuvaislaskupohja."
Laura Niiranen
Visma ✓
22-05-2015 3:43 pm posted by Laura Niiranen
Hei Marianna,
kiitos kysymyksestäsi.
Toistuvaislaskuille muodostuu kuluttajaverkkolasku laskun muodostuksessa, vaikka asiakas olisi tilannut kuluttajaverkkolaskun toistuvaislaskupohjan luomisen jälkeen. Olemassa oleville laskuille tämä tieto ei mene, ellei laskulla kertaalleen vaihdeta asiakasta. Tämä päivittää laskulle asiakaskortin tiedot.
Huomasin, että sinulla on aiheesta tukitehtävä. Se on selvityksessä tekniikallamme ja vastaamme sinulle tehtävältä, kun selvitys on valmis.