24-03-2018 8:00 am posted by Anonymous (Updated 26-03-2018 by Rane Olsen)
Emme ole käyttäneet myyntilaskuissa verkkolasku mahdollisuutta. Haluaisimme ottaa sen nyt käyttöön. Miten se käytännössä onnistuu?
26-03-2018 1:35 pm posted by Rane Olsen
Moi Karoliina,
Mikäli kysymys on yritysverkkolaskutuksesta, niin riittää että lisäät asiakaskorttiin verkkolaskuosoitteen ja operaattorin. Kentät löytyvät asiakaskortin perustietojen lehdeltä, sivun alareunasta, tässä esimerkki:
Sitten lähetysvaiheessa laskut voidaan lähettää verkkolaskuina asiakkaalle.
29-03-2018 9:14 am posted by Anonymous
Kiitos vastauksesta. Kyseessä on verkkolaskut kuluttajille. Hoidan sopimuksen kuntoon ja palaan asiaa mikäli minulla herää lisää kysymyksiä.
Laura Sainio
26-03-2018 12:48 pm posted by Laura Sainio
Hei Karoliina!
Onko teillä tarve lähettää sähköisiä myyntilaskuja yrityksille vai kuluttaja-asiakkaille? Yritysten verkkolaskutus on Netvisorissa automaattisesti käytössä osana Myynti-osiota, eli voitte lähettää yrityksille laskuja verkkolaskuina kun vain lisäätte verkkolaskuosoitteet ja muut mahdollisesti puuttuvat tiedot asiakaskorteille.
Verkkolaskujen lähettäminen yritysasiakkaille – Netvisor tukiportaali
Mikäli taas haluatte verkkolaskuttaa kuluttaja-asiakkaita, ovat toimintaohjeet seuraavat:
Kuluttajaverkkolaskutus - sähköisten laskujen lähettäminen kuluttaja-asiakkaille – Netvisor tukiportaali