17-01-2018 1:32 pm posted by Anonymous
Uutena Netvisor käyttäjänä minua ihmetyttää se, miksi Netvisor ei kysy minulta kuittia. Siis silloin kun tiliotteella on miinusmerkkinen suoritus ilman merkintöjä. Esim. firman pankkikorttiostot, minne tungen kuitin? Vien paperilla kirjanpitäjälle?
18-01-2018 9:22 am posted by Laura Sainio
Hei!
Kuten Miika totesi, meiltä löytyy erilaisia vaihtoehtoja kuittirumbaan, sekä sähköpostilla että mobiilisti. Mikä on eScan? – Netvisor tukiportaali
18-01-2018 11:42 am posted by Anonymous
ezyExpense on hyvä kunhan porukka sielläpäässä vaan on tarpeeksi hereillä. Alkuongelmia oli 2 kukautat , nyt toiminut hyvin kaksi kuukautat.
Uusi asiakas per 1.10. 2017
Anonymous
17-01-2018 4:08 pm posted by Anonymous
Kirjanpitäjäsi kiittää jos lähetät hänelle kuitista kuvan/valmiin skannauksen mahdollisine lisäselvityksineen sähköpostilla. Kirjanpitäjä kyllä tiliotteita käsitellessään bongaa tositteettomat tapahtumat ja tivaa sinulta niihin kuitteja jos et ole niitä jo hänelle toimittanut.
Visma/Netvisor tarjoaa sinulle varmasti mielellään maksullista eScan kuittiskanneripalvelua kuittihässäkkää varten, mutta kohtuullinen määrä kuitteja hoituu kyllä ilmankin.