Start a new topic
A

Anonymous

Miksi Netvisor ei pyydä kuittia?

12-11-2021 8:00 pm posted by Anonymous (Updated 18-01-2018 by Anonymous)

Kirjanpitäjäsi kiittää jos lähetät hänelle kuitista kuvan/valmiin skannauksen mahdollisine lisäselvityksineen sähköpostilla. Kirjanpitäjä kyllä tiliotteita käsitellessään bongaa tositteettomat tapahtumat ja tivaa sinulta niihin kuitteja jos et ole niitä jo hänelle toimittanut.

Visma/Netvisor tarjoaa sinulle varmasti mielellään maksullista eScan kuittiskanneripalvelua kuittihässäkkää varten, mutta kohtuullinen määrä kuitteja hoituu kyllä ilmankin.


Laura Sainio

18-01-2018 9:22 am posted by Laura Sainio

Hei!

Kuten Miika totesi, meiltä löytyy erilaisia vaihtoehtoja kuittirumbaan, sekä sähköpostilla että mobiilisti. Smiley Happy Mikä on eScan? – Netvisor tukiportaali

A

Anonymous

18-01-2018 11:42 am posted by Anonymous

ezyExpense on hyvä kunhan porukka sielläpäässä  vaan on tarpeeksi hereillä. Alkuongelmia oli 2 kukautat , nyt toiminut hyvin kaksi kuukautat.

Uusi asiakas per 1.10. 2017

A

Anonymous

12-11-2021 8:00 pm posted by Anonymous

Uutena Netvisor käyttäjänä minua ihmetyttää se, miksi Netvisor ei kysy minulta kuittia. Siis silloin kun tiliotteella on miinusmerkkinen suoritus ilman merkintöjä. Esim. firman pankkikorttiostot, minne tungen kuitin? Vien paperilla kirjanpitäjälle?

Login or Signup to post a comment