Start a new topic
A

Anonymous

Myyntilaskua ei pysty tallentamaan

12-11-2021 8:00 pm posted by Anonymous (Updated 08-02-2018 by Anonymous)

Jaahas, alalaitaan ilmestyi:

"Tapahtui odottamaton ohjelmavirhe sivua suorittaessa. Jos ongelma toistuu, niin ota yhteyttä Netvisor-helpdeskiin."

TIetenkin help deski meni kiinni 20 minuuttia sitten. Perse.


Tapio Naumanen

07-02-2018 3:22 pm posted by Tapio Naumanen

Hei Liisa Karpo​!

Viestiä ja tukipyyntöjä voit jättää meille kellon ympäri.

Tuo ongelmasi kielisi siitä, että olisit mahdollisesti painanut selaimen back-painiketta kesken laskun luomisen. Pois tuosta "limbosta" pääset, kun käyt välillä jossain ihan muualla Netvisorissa ja aloitat sitten laskun tekemisen uudestaan.

Jos tämäkään ei ratkaise ongelmaa niin vastaa minulle tähän, katsotaan tarkemmin tukipyynnöllä.

Ystävällisin terveisin

Tapio

A

Anonymous

08-02-2018 9:58 am posted by Anonymous

Joskus tuon oravanpyörän laukaisee myös Enterin painallus väärässä paikassa.
Todella ärsyttävää kun usein käy vielä niin, että se luonnissa ollut lasku ei ole vielä edes tallentunut eli joudut aloittamaan työn kokonaan alusta Smiley Sad

A

Anonymous

12-11-2021 8:00 pm posted by Anonymous

Uutta myyntilaskua ei pysty tallentamaan (eikä lisäämään laskurivejä). Kun painaa Tallenna tulee teksti:  "Lähetit samat tiedot (lomakkeen) toistamiseen. Oikean toiminnan takaamiseksi tämä on estetty, sillä muutoin sama aineisto (esimerkiksi lasku, tosite tai maksatusaineisto) muodostuisi kahdesti.  Alkuperäinen toiminto suoritetaan taustalla ja sen jälkeen sivu ohjautuu muodostettuun tulokseen automaattisesti." Ja MITÄÄN ei tapahdu. Se jämähtää tuohon näkymään.

Nyt tarvitaan pikaista apua!

Login or Signup to post a comment