23-09-2016 12:06 pm posted by Anonymous
Voin saada vain maksumuistutuksen, joka on muokattava pdf-ohjelmalla laskuksi. Tämä on liian monimutkaista.
23-09-2016 2:59 pm posted by Anonymous
Ei onnistu, kun perintään siirretyillä ei ole sitä vaihtoehtoa. Kokeilin myyntilasku-arkiston kautta muuttaa laskun tilaa koskevaa objektia. Sain kyllä muuttaa perintätilan erääntyneeksi tai avoimeksi, mutta mitään ei tapahtunut. Laskut vaan jökötti edelleen perinnässä. Näille on saatava helpompi tapa siirtää ne takaisin erääntyneisiin, koska usein perintä keskeytyy sen johdosta, että asiakas ei ole saanut laskua.
27-09-2016 5:11 pm posted by Anonymous
Perintään lähetettyä myyntilaskustaa ei voi enää tulostaa kopiota. Tämä puute on Netvisorin tiedossa.
Esitin, että kaikki myyntilaskut menisivät myyntilaskuarkistoon, johon ne tallentuisivat numerojärjestykseen ensisijaisesti ja toissijaisesti niitä voisi sortata, kuten ohjelma antaa tehdä. Täältä myyntilaskun kopio olisi helppo tulostaa. Näitä joutuu tulostaa tämän tästä, jotenkin ne tuntuvat hukkuvan asiakkaiden käsissä, kun niistä alkaa huomauttelemaan ja perimään. En ole saanut laskua, on yleinen esitys! Toivotaan, että esitykseni saa kannatusta, jos koette, että tämä olisi ongelma.
27-09-2016 5:32 pm posted by Markus Anttonen
Moi
On totta, että tämä on puute ohjelmassa tällä hetkellä ja mikäli lasku on lähetetty esim. Visma Dueton perintään ei sen alkuperäisen laskun tulostaminen ole helppoa tällä hetkellä. Puute on kuitenkin tiedossa.
Tämän saa kyllä korjattua näin.
Ole ensin yhteydessä perintäyhtiöön ja pyydä keskeyttämään kyseisen laskun perintä. Sitten ole yhteydessä Netvisorin tukeen ja ilmoita mikä laskun numero on kyseessä. Lasku voidaan tuen oikeuksin siirtää erääntyneisiin, mutta tämä vaan siirtää laskun tilaa itse palvelussa ja sen takia pitää olla ensin yhteydessä perintäyhtiöön. Sitten laskun voi tulostaa alkuperäisenä juuri tuon käsittele valitut sähköisesti kohdan vierestä ja sieltä käsittele laskuna valintana.
Tämän jälkeen lasku pitäisi sitten siirtää uudestaan perintään perintäyhtiölle.
08-02-2017 12:40 pm posted by Anonymous
Tämä puute on valitettava, koska näistä tulee vain lisää kuluja asiakkaalle, kun näitä laskuja ei voi peruuttaa nopeasti erääntyneisiin. Joudumme tlitoimistossa laskuttamaan tämän muutenkin alihinnoitellun palvelun, josta asiakkaat eivät pidä. Ottakaa ihmeessä tämän prosessin kehittäminen listalle.
09-02-2017 3:58 pm posted by Laura Sainio
Hei Jukka!
Tuo alkuperäinen ongelma - perintätoimistolle lähetetyn laskun tulostaminen laskuna - onnistuu kyllä tätä nykyä ongelmitta myyntilaskuluettelon kautta. Minkälaista muuta parannusta prosessille tulisi tehdä, että se olisi tilitoimistolle jouhevampi?
16-02-2017 9:24 am posted by Anonymous
Olen selvitellyt samaa ongelmaa ja kenties tästä on apua...
Anonymous
23-09-2016 2:52 pm posted by Anonymous
Onnistunee esim. myyntilaskuluettelon kautta. Etsi oikea lasku, täppä laskun eteen neliöön ja ja Käsittele valitut sähköisesti-kohdan vieressä olevasta kolmiosta valitse Tulosta valitut laskuina, niin saa tulostettua laskuna.