Start a new topic
A

Anonymous

TUOTEKOODIT PIILOSSA

12-11-2021 8:03 pm posted by Anonymous (Updated 18-12-2018 by Anonymous)

Sama ongelma asiakaskohtaisessa tuotelaskutuksessa, kun lisätään tuote? Ei voi ilmoittaa tuotekoodia, ne on piilotettu? Miksi näin on?


R

Rane Olsen

18-12-2018 11:00 am posted by Rane Olsen

Moi Jukka,

 

Ko. kenttä ottaa vastaan sekä tuotekoodin, että tuotenimen, voit käyttää kumpaa haluat. Tässä on sama tekniikka käytössä kuin laajennetun tuotehallinnan laskuriveillä.

Screenshot 2018-12-18 at 10.58.07.png

A

Anonymous

27-12-2018 9:16 am posted by Anonymous

Hei Rane!

 

Tällä asiakkaalla oli yli 50 kpl samannimisisiä tuotteita ja jokaisella eri hinta. Tämä tuotti ongelman, kun en tiennyt varmaksi, onko valittu oikea tuote. Ongelma on nyt ratkennut. Palaan myöhemmin sopimuslaskutuksen tiimoilta, hyvää vuoden jatkoa.

A

Anonymous

12-11-2021 8:03 pm posted by Anonymous

Tuotekoodit on piilotettu palvelukorin käsittelyssä:  tuote- ja asiakaslaskutus > tuotteen lisäys: tästä valikosta aukeaa  vain tuotenimet, eikä siinä voi  valita tuotekoodia?  Miksi näin on?

Login or Signup to post a comment