Start a new topic
A

Anonymous

Yrityksen vaihtaminen on hidasta

12-09-2016 2:04 pm posted by Anonymous

Hei,

Miksi yrityksen vaihtaminen Netvisorissa on nykyään kovin hidasta?

T

Timo Pöntinen

15-09-2016 9:10 am posted by Timo Pöntinen

Hei!

Kiitos viestistä. Selvitämme asiaa ja katsomme mistä hitaus voisi johtua ja onko kyseessä kaikkia käyttäjiä koskeva hitausongelma.

// Timo

A

Anonymous

15-09-2016 9:39 am posted by Anonymous

Olen huomannut saman hitauden, sama hitaus koskee (toisinaan) myös muita toimintoja Smiley Sad
Selaimena minulla on Google Chrome.

A

Anonymous

20-09-2016 8:56 am posted by Anonymous

Ylipäätään uuden näkymän yritysvalinta on käytössä paljon hitaampi kuin vanha.

Näkyviin tuleva lista on liian lyhyt. Tilitoimistokäyttäjällä on monta yritystä, joita oli helppo selata vanhassa näkymässä. Nykysysteemi on huono. Olisi parempi, jos avautuisi pidempi lista näkyviin.

Toinen epäkohta on oletusyritystäppä, miksi se on näkyvissä, sitähän ei tarvita enää kun se on kerran valittu > valinta pitäisi olla oman nimen takana.

Erittäin toivottavaa olisi, jos käyttäjä voisi itse valita "suosikki-yritykset" jotka näkyvät ensin ja muut sitten sen jälkeen. Itsellä on käyttäjäoikeus "miljoonaan" yritykseen, joista käytän vain muutamaa kymmentä - on erittäin aikaavievää etsiä tai kirjoittaa niitä joka kerta valintaruutuun.

T

Timo Pöntinen

20-09-2016 9:54 am posted by Timo Pöntinen

Kiitos hyvin kuvaavasta käyttötapauksesta ja palautteesta!

Yksi helppokäyttöinen tapa ratkaista tuo suosikit olisi sellainen, missä palvelu osaisi katsoa aiemman käyttöhistorian perusteella ko. käyttäjän yleisimmin käytetyt yritykset ja korostaa niitä valmiiksi.

// Timo

ping:

Arto Muikku​, Maija Guzeev

Login or Signup to post a comment