Start a new topic
A

Anonymous

Vanhan työntekijän tietojen muuttaminen

19-12-2018 12:18 pm posted by Anonymous

Hei,

 

laitoin vanhan työntekijän työsuhteen uudelleen voimaan.

Ohjelma kysyy puhelinnumeroa. Ei anna laittaa * tai muuta merkkiä vaan on jotain numeroita laitettava.

Miksi?

Ei meillä palkkahallinnossa ole kaikkien puhelinnumeroita tiedossa...


R

Raisa Ruokonen

19-12-2018 2:20 pm posted by Raisa Ruokonen

Hei Maiju!

 

Puhelinnumeron pakollisuus liittyy GDPR-muutoksiin, joita tehtiin Netvisor-käyttäjiin. Netvisorin laajenevat palvelut esim. työsuhde-etujen hallinnointi, työajankirjauksen turvalinkkien lähettäminen ym., tarvitsevat viestintää varten palkansaajan puhelinnumeroa ja käyttäjän puhelinnumeroa vastaavasti tarvitaan käyttäjä-roolille osoitettuun viestintään.

 

Sama henkilö on usein Netvisorissa eri rooleissa, esim. käyttäjänä ja palkansaajana. Netvisor-käyttäjän ja palkansaajan viestinnässä käytettävän puhelinnumeron tulee olla eri rooleilla saman muotoinen, minkä vuoksi esim. *-merkkiä ei voida hyväksyä ja puhelinnumerolla täytyy olla tietty muoto.

A

Anonymous

20-12-2018 12:17 pm posted by Anonymous

Itse käytän sähköpostiosoitetta turvalinkkeihin ja en myöskään ymmärrä tuota puhelinnumeron pakollisuutta. Nyt  laitan puhelinnumeroksi kaikille 12345, kun pitää olla 5 numeroa pitkä.

Ennen kelpasi *

 

 

 

Login or Signup to post a comment