19-12-2018 12:18 pm posted by Anonymous
Hei,
laitoin vanhan työntekijän työsuhteen uudelleen voimaan.
Ohjelma kysyy puhelinnumeroa. Ei anna laittaa * tai muuta merkkiä vaan on jotain numeroita laitettava.
Miksi?
Ei meillä palkkahallinnossa ole kaikkien puhelinnumeroita tiedossa...
20-12-2018 12:17 pm posted by Anonymous
Itse käytän sähköpostiosoitetta turvalinkkeihin ja en myöskään ymmärrä tuota puhelinnumeron pakollisuutta. Nyt laitan puhelinnumeroksi kaikille 12345, kun pitää olla 5 numeroa pitkä.
Ennen kelpasi *
Raisa Ruokonen
19-12-2018 2:20 pm posted by Raisa Ruokonen
Hei Maiju!
Puhelinnumeron pakollisuus liittyy GDPR-muutoksiin, joita tehtiin Netvisor-käyttäjiin. Netvisorin laajenevat palvelut esim. työsuhde-etujen hallinnointi, työajankirjauksen turvalinkkien lähettäminen ym., tarvitsevat viestintää varten palkansaajan puhelinnumeroa ja käyttäjän puhelinnumeroa vastaavasti tarvitaan käyttäjä-roolille osoitettuun viestintään.
Sama henkilö on usein Netvisorissa eri rooleissa, esim. käyttäjänä ja palkansaajana. Netvisor-käyttäjän ja palkansaajan viestinnässä käytettävän puhelinnumeron tulee olla eri rooleilla saman muotoinen, minkä vuoksi esim. *-merkkiä ei voida hyväksyä ja puhelinnumerolla täytyy olla tietty muoto.