09-10-2017 4:20 pm posted by Anonymous
Näyttäisi siltä että viime aikoina Netvisor on ollut kovin epävakaa ja itse käyttäjänä kaipaisin jotain tilannetietoa miten laajoista ja millaisista ongelmista on kyse? Ja toki myös se että onko riskiä että ongelmat jatkuva ja mikä on suunnitelma ja aikataulu että ohjelman toimivuus saadaan kuntoon?
11-10-2017 10:01 am posted by Anonymous
Kiitos Laura ja Timo Pöntinen
Viesti on luettu, tilannepäivitystä voisi laittaa varmaan vähän aiemmin kun ongelmia alkoi olla monilla ja niitä oli jatkunut pitkään. Communityssäkin näkyi että pinna alkoi olla tiukilla ohjelman toimimattomuudesta muillakin kuin minulla. Kaiken lisäksi alv päivä oli lähestymässä joten monilla varmaan kiire senkin vuoksi. Katsoin itse joku päivä tilannehuoneen "kuplaa" kun hitautta oli ja communityssä mainittiin että siellä näkyy ajankohtainen tilanne mutta ainakin silloin siinä oli pelkkä viiva. Tilannehuone on muutenkin vähän huomaamaton. Ohjelmassa jotain vähemmän tärkeääkin tulee isolla koko yläriviin mutta ongelmatilanteista ilmoittaminen on tosi pienesti esillä.
11-10-2017 9:50 am posted by Laura Sainio
Hei Tuula!
Ohessa Timo Pöntisen viesti viime aikojen ongelmia koskien: Netvisorin taustajärjestelmien huoltotöistä ja palveluhäiriöistä
Terveisin,
Laura Sainio
Netvisor
10-10-2017 10:43 am posted by Anonymous
Näyttää siltä että TÄNÄÄNKIN !! ohjelmat hidastelevat...
Timo Pöntinen
11-10-2017 10:09 am posted by Timo Pöntinen
Kiitos Tuula palautteesta.
Tuo on tosi hyvä huomio, että tällä hetkellä Tilannehuoneessa kaikki asiat näkyvät samalla "painoarvolla" vaikka niiden merkityksissä on toisaalta todella isoja eroavaisuuksia. Tässä meidän pitää parantaa ja priorisoida akuutit asiat entistä näkyvämmin käyttäjille.
Olemme saaneet jo hyviä tuloksia kokeilemalla kohdennettua poikkeusviestintää palvelussa, eli esimerkiksi jos verottajan yhteyksissä on ongelmia niin niistä näkyy korostettu ilmoitus niillä sivuilla palvelussa mitkä liittyvät verottajalle ilmoittamiseen. Tämä vaatii kyllä meiltä vielä parempia prosesseja ja käytäntöjä että oikeat viestit kohtaavat oikeat käyttäjät oikeaan aikaan!