20-05-2016 11:29 am posted by Anonymous
Vanhassa Netvisorissa on Tehtävälistassa Tarkastamattomat ostolaskut. Mistä ne löytyvät uudesta versiosta? Kun klikkaa Minulla käsittelyssä olevia Hyväksymättömiä tai tiliöimättömiä ostolaskuja, niin avautuu Ostoreskontranäkymä ja nuo em laskut ovat omien eräpäiviensä kohdalla. Mitä asetuksia pitää muuttaa, että näkyvät yhdessä kohdassa eikä mikään muu asetus OR-näkymässä muutu (ollaan erilaisten kokeilujen jälkeen saatu se vihdoin meillä toimivaksi)?
Visma ✓
16-08-2016 11:15 am posted by Maija Guzeev
Hei,
kiitos palautteesta! Selvittelemme tilannetta. Tarvitsisin vielä tarkennusta seuraavista:
1. Vanhassa liittymässä käytitte "Tarkastamattomia ostolaskuja" linkkiä esittämään koosteen niistä laskuista, jotka ovat asiatarkastamattomia, hyväksymättömiä ja tiliöimättömiä, onko näin?
2. Uudessa näkymässä Minulla käsittelyssä olevat rivit Asiatarkastamattomat/Hyväksymättömät/Tiliöimättömät avaavat Ostoreskontran, mutta ko. laskut hukkuvat muiden joukkoonko?
16-08-2016 11:24 am posted by Anonymous
Kun avaat etusivulta esim linkin "tiliöimättömät ostolaskut", ohjelma avaa reskontraraportin jossa on avoimet laskut. Raportissa on se puute, ettei se laita valmiiksi ruksia kohtaan "näytä vain tiliöimättömät" vaan näyttää ihan kaikki avoimet laskut. Tämä sama ongelma koskee myös muitakin linkkejä, eli ne tuovat linkkien nimestä huolimatta aina tähän samaan näkymään.
Tähän ainakin itse kaipaisin korjausta, eli linkin "lupaama" tieto tulisi myös näkyviin samantien eikä itse tarvitse lähteä raporttia muokaamaan siten että näkee ko tiedon.
16-08-2016 12:04 pm posted by Anonymous
Hei,
kysyin kevyestä kirjautumisesta, siinähän ei lainkaan ole kyse allaolevasta. Tällöin asiatarkastaja/hyväksyjä ei lainkaan käy etusivulla.
16-08-2016 12:04 pm posted by Anonymous
Hei,
kysyin kevyestä kirjautumisesta, siinähän ei lainkaan ole kyse allaolevasta. Tällöin asiatarkastaja/hyväksyjä ei lainkaan käy etusivulla.
16-08-2016 12:08 pm posted by Anonymous
Hei
Tässä ketjussa lupailtiin korjauksia tähän ongelmaan, vielä odotellaan kyseisen päivityksen julkaisua.
16-08-2016 12:31 pm posted by Anonymous
Mervi, Sinun kysymyksesi löytyy täällä
18-08-2016 9:16 am posted by Anonymous
Samoin meillä. Tarkistettavat ostolaskut ollut tärkeä työkalu sellaisenaan !
Tämän takia itse käytän edelleen nyt vanhaa näkymää.
Tarkistettavat ostolaskut linkistä on pikaisella silmäyksellä selvinnyt monta asiaa.
Mm. onko ko. kaudelle vielä käsittelemättömiä laskuja, tiliöimättömät laskut, jos on itse syötetty lasku reskontraan onko lasku muistettu liittää.
Sama vanha linkki käyttöön, jos mahdollista.
Anonymous
23-05-2016 10:16 am posted by Anonymous
Hei,
Miedän tilitoimistolla nousi sama kysymys pintaan, tuo "tarkasettavat ostolaskut" kohta on ollut todella tärkeä työkalu meille kun asiakkaalle kierrätetään laskut meidän päästä, hyvä tässä on ollut myös se että näämme helposti mitkä laskut on jo käsitelty ja onko laskuja jätetty yrittäjän toimesta tiliöimättä yms. Toistan itseäni, kuitenkin meidän mielestä olisi hieno ja tärkea asia saada tämäkin näkymään tuohon etusivulle.
Jos näitä etusivun widgettejä olisi mahdollista muokata aina käyttäjä sekä yrityskohtaisesti olisi se hyvin käytännöllistä ja helpottaisi työtä huomattavastin kun etusivulta näet suoraan mitä sinulla on tässä yrityksessä tehtävänä ja mitä on jo tehty yms.