Start a new topic
A

Anonymous

Netvisor on todella hidas! Hermo menee!

07-02-2017 1:25 pm posted by Anonymous

Koska tähän pitäisi tulla parannusta?


A

Anonymous

09-02-2017 12:54 pm posted by Anonymous

Hei

Jos oikein ymmärsin niin lisäpalvelin taitaa olla käytössä, vähän jäi epäselväksi olisiko.

Välillä vaan niiiiin hitaasti lataa ja pyörittäääää vaan sitä pientä ympyrää.

T:Tuula

A

Anonymous

19-04-2017 12:36 pm posted by Anonymous

Tänään on Netvisor ollut erityisen hidas, välillä meni jumiin kokonaan, onneksi uudelleen käynnistys auttoi.

L

Lasse Kosonen

14-03-2017 8:55 am posted by Lasse Kosonen

Hei Kirsi,

kuten Ranekin aiemmin jo totesi, niin viimeisin meillä huomattu vika oli tuolloin 1.-2.3. Se johtui uusista palvelumista ja saatiin korjattua. Nyt meidän päässä ei ainakaan ole huomattu suurempia ongelmia.

Asia on joka tapauksessa sellainen, että emme ota sitä kevyesti vaan teemme kaikki minkä pystymme jotta hidastelua ei enää esiintyisi ollenkaan. Toivottavasti teilläkin palvelu toimii jo nopeammin! Smiley Happy

A

Anonymous

08-02-2017 9:55 am posted by Anonymous

Edelleenkin esim siirryttäessä ostolaskulta ostoreskontranäkymään kestää todella kauan...

A

Anonymous

14-08-2017 12:53 pm posted by Anonymous

A

Anonymous

03-04-2017 12:39 pm posted by Anonymous

Tämä on kyllä aivan käsittämätöntä taas  !!    Pallot vaan pyörii...

Nyt kyllä kiroaisin jos osaisin   Smiley Happy

A

Anonymous

21-04-2017 2:19 pm posted by Anonymous

Kun tämä nyt vaan jatkuu ja jatkuu niin onko tilanteeseen oikeasti

tulossa parannusta ja jos niin koska ?

A

Anonymous

09-10-2017 10:51 am posted by Anonymous

Tämä on kyllä aivan uskomatonta !!  Miten kauan tätä samaa ongelmaa on jo korjattu ??

Laura Sainio

21-04-2017 5:33 pm posted by Laura Sainio

Hei kaikki tässä viestiketjussa hitaudesta raportoineet!

Täällä tietoa tämänpäiväisestä hitaudesta, sekä lomake, jonka kautta toivomme yksityiskohtaisia tietoja ongelmista, mikäli ne edelleen jatkuvat!

terveisin

Laura Sainio

R

Rane Olsen

20-04-2017 10:31 am posted by Rane Olsen

Moi Tuula,

Mikäli selaimen ja/tai tietokoneen uudelleenkäynnistys auttaa, niin ongelma ei silloin ole ollut palvelimilla, vaan paikallinen. Poikkeuksena on tilanne, missä tietty palvelin on ruuhkautunut ja uudelleenkirjautumisessa käyttäjä ohjautuu toiselle palvelimelle, niin silloin jumittamisen ongelma on toki ollut palvelimella. Käyttäjän on kuitenkin käytännössä mahdoton erottaa näitä kahta tilannetta toisistaan.

R

Rane Olsen

27-02-2017 8:11 am posted by Rane Olsen

Moi Tuula,

Ei kannata jäädä odottamaan hyytyneen toiminnon latautumista, siirry toiseen toimintoon, vaihda yritystä tai kirjaudu ulos järjestelmästä, tyhjennä välimuisti ja kirjaudu takaisin sisään.

R

Rane Olsen

27-02-2017 12:29 pm posted by Rane Olsen

Moi Taru,

Hyytymisen osalta on suhteellisen vaikea sanoa suoraa vastausta, mistä mikäkin tilanne johtuu. Pitkän aikavälin seurannalla palvelimien suorituskyky ja sivujen latausten vasteajat ovat täysin normaalit, mutta ajoittaisia ns. ruuhkahuippuja toki välillä tulee. Pilvipalvelun käyttämisessä kyse ei ole yksistään palvelimien suorituskyvystä, vaan käyttökokemukseen vaikuttaa koko ketju, mitä asiaan liittyy (nettiyhteys, työpaikan IT-infra, oma tietokone, selain, selaimen välimuisti jne.).

R

Rane Olsen

09-02-2017 12:47 pm posted by Rane Olsen

Moi Tuula,

Lisäkapasiteetin lisäämisen jälkeen nopea keskiarvo sivujen latausajasta kertoo, että noin 30% on laskenut sivujen latausaika. Mittausaika on toki vielä lyhyt, joten todellista dataa saamme vasta noin viikon sisällä.

R

Rane Olsen

07-02-2017 3:07 pm posted by Rane Olsen

Moi,

Nyt on akuutti hitausongelma korjattu, pahoittelut tästä koituneesta haitasta.

Pian saadaan lisäpalvelimet käyttöön, niin kuorma tasaantuu jatkossa paremmin.

Login or Signup to post a comment