19-05-2021 11:08 am posted by Anonymous
Onko muilla niin, että tiliotteen saldoksi on 18.5.2021 merkitty sama kuin eilen 17.5.2021, vaikka tilitapahtumia on ollut? Nyt sitten tiliotteet näyttää erotusta, vaikka kaikki pankkikirjaukset tehty ok? Meillä pankkina osuuspankki. Monta kertaa katsonut ja luullut, että silmät harittaa, mutta ei ne taida harittaa.
24-05-2021 9:32 am posted by Anonymous
Sama vika ja ohessa Netvisorin ohje: Sitten laittoivat tiliotteet tuplasti, eikä vieläkään ole poistettu väärää tiliotetta
Kiitos lisätiedoista! Tiliotteen saldo näyttäisi olevan väärin pankista saapuneella aineistolla. Suosittelen sinua tiedustelemaan pankista, että voisivatko he lähettää uuden tiliotteen oikeilla tiedoilla, niin pystymme noutamaan sen Netvisoriin tämän virheellisen tilalle. Palaathan tähän, kun tiliote on noudettavissa niin teen tarvittavat toimenpiteet.
24-05-2021 9:35 am posted by Anonymous
Onko normaalia, että asiakas joutuu pankin kanssa selvittelemään virhetiloja eikä Netvisor voi olla yhteydessä pankkiin, jos ongelma on näin laaja ja koskee useita OP asiakkaita?
19-05-2021 3:25 pm posted by Anonymous
Justiinsa, eli ei mitään logiikkaa sitten. Minulla hoidossa kaksi yritystä ja kummallakin saldot väärin.
Anonymous
19-05-2021 2:59 pm posted by Anonymous
Täällä ainakin yhden OP:n asiakkaan kohdalla sama kummallisuus, muilla saman pankin asiakkailla näyttäisi kuitenkin olevan tiliotteet oikein.