25-03-2020 1:01 pm tekijä Anu Ruokonen
Olemme saaneet tietoomme, että Danske Bankin tunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu. Tunnistautumisessa on ollut hetkellinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Danske Bank ohjaa asiakkaitaan kokeilemaan tunnuksien käyttöä myöhemmin uudelleen.
Netvisoriin voi kirjautua normaalisti joko muiden pankkien tunnuksilla tai käyttämällä Netvisor ID:tä. Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan Netvisor ID:n käyttöön heti kun mahdollista vastaavien tilanteiden varalle. Tästä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten: https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla
Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa!
Päivitämme tiedotetta, kun saamme aiheeseen lisätietoja, tai kun ongelma on ratkennut.
----------
Päivitys 26.3.2020 klo 08:06. Kirjautuminen Netvisoriin Danske Bankin tunnuksilla toimii jälleen.