14-03-2017 3:50 pm tekijä Anonymous
Heips!
Nyt on käynyt ilmi, että asiakas kun liittää myyntilaskulle useamman kuin yhden liitteen niin ainoastaan yksi liite (viimeisin) lähtee laskun mukana.
Olisiko neuvoja? Liitteet tulevat muualta ja ovat erikseen skannattuja joten tällä hetkellä niiden yhdistäminenkään ei onnistu. Kiitti.
Terv. Matias K
Laura Niiranen
Visma ✓
16-03-2017 1:00 pm tekijä Laura Niiranen
Hei Matias,
kiitos viestistäsi.
Lähetysprosessinäkymässä voi lisätä ainoastaan yhden liitteen tulostuspalveluun lähteville laskuille. Jos liitteet lisätään eScan-palvelun kautta myyntilaskulle, niin tähän voi lisätä useamman liitteen. Alla linkit ohjeeseemme eScan-palvelusta
Mikä on eScan? – Netvisor tukiportaali
eScan -aineiston tuonti sähköpostitse – Netvisor tukiportaali
eScan -aineiston käsittely Netvisorissa – Netvisor tukiportaali