20-05-2015 11:39 am tekijä Anonymous
Hei!
Toimivan näköinen uusi tukikanava - ehkä myös parannusehdotukset ovat tänne sopivia:
Siirryin noin vuosi sitten käyttämään Netvisor Easya. Aiemmin käytössä oli asiakasta lisättäessä maksullinen mahdollisuus tuoda asiakkaan tiedot suoraan lomakkeelle. En käyttänyt tätä, koska minusta pitäisi kuulua hintaan. Nyt Netvisor Easyssa tällaista mahdollisuutta ei taida olla? Toive: asiakkaan lisääminen helpoksi eli ainakin Y-tunnus ja laskutusosoite automaattisesti ajantasaisista järjestelmistä (YTJ, Tieken verkkolaskutusosoite jne.), mahdollisesti myös ilmoitus, jos verovelkaa (tieto löytyy nyt YTJ:stä). Ja tämä tietysti palveluun kuuluvana ilman lisämaksua Säästäisi paljon aikaa ja pitäisi tuotteen houkuttelevana ja helppokäyttöisenä.
Tähän liittyen jo ainakin pari vuotta sitten lähettämäni toive, että verkkolaskutusosoitteen voisi lisätä heti asiakasta lisättäessä samalla kuin muutkin perustiedot. Verkkolaskutusosoite on ihan perustieto, eli ei pitäisi vaatia lisäklikkailuja tällainen usein tehtävä homma.
Riku Tarkiainen
Visma ✓
20-05-2015 12:59 pm tekijä Riku Tarkiainen
Hei,
Netvisor-palvelussamme (sekä Easyssa, että täydessä palvelussa) oli aiemmin suora yhteys PRH:n yritystietokantaan, jonka avulla asiakkaillamme oli mahdollisuus hankkia ajantasaiset asiakastiedot pientä korvausta vastaan. Kyseistä yhteyttä meillä ei ikävä kyllä enää ole käytössämme ja olemme tutkineet eri vaihtoehtoja tarjota asiakkaillemme vastaavaa palvelua. Toistaiseksi meillä ei kuitenkaan tähän ole olemassa ratkaisua, mutta jatkamme vaihtoehtojen tutkimista.
Kuulisin mielelläni hieman lisää, että mitä kaikkia tietoja asiakkaistanne olisitte halukas palvelumme kautta saamaan? Kiinnostaako asiakkaiden luottotiedot ja luottokelpoisuus vai taloustiedot yleensäkin?
Terveisin,
Riku Tarkiainen
Netvisor-kehitys