01-12-2021 6:31 pm tekijä Päivi Järveläinen (Päivitetty 02-12-2021 tekijä Olivia Rossi)
Miten ihmeessä voi olla mahdollista, että sain tänään verkkolaskuna 24.11.21 erääntyneen laskun????
Otin yhteyttä toimittajaan ja hän kertoi, että laskut ovat heiltä lähteneet ajallaan.
Samoin kävi viime viikolla kollegayritykselle.
Korvaako Netvisor mahdolliset korko-, ym kulut?
Yritykselle melko nolo paikka, että oispa maksettu, jos ois ollut lasku, minkä maksaa.
Alkaa olla viimenen naula Netvisorin arkkuun, aina jotain, mutta tämä on jo ihan huppu.
Olivia Rossi
02-12-2021 1:56 pm tekijä Olivia Rossi
Hei Päivi!
Kiitos yhteydenotosta,
tarvitsemme selvitystä varten lisätietoja ja muodostan tästä tukipyynnön Netvisor asiakaspalveluumme. Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian.
Ystävällisin terveisin,
Olivia Rossi
Netvisor tuki