Kiitos, tämä oli hyvä vinkki ja otankin sen käyttöön aina ennen verkkolaskujen lähetystä.
Myyntilaskujen perillemeno on kriittinen toiminto ja ehdotankin seuraavia ominaisuuksia/muutoksia (tästä voi vapaasti poimia parhaat backlogille ;):
1. Verkkolaskuosoitteiden automaattinen säännöllinen tarkistus. Muutostarpeista huomio/varoitus käyttäjälle. Täysautomaattista päivitystä en ehkä ottaisi käyttöön
2. Hylätyt myyntilaskut näkyviin Myyntilasku-widgettiin isolla punaisella huutomerkillä varustettuna. Kaikki muut kategoriat ovatkin siinä edustettuina muttei tätä.
3. Hylätyistä myyntilaskuista huomio/varoitus sähköpostiin Ostolaskujen tapaan. Samaa voisi soveltaa kaikkien tärkeiden huomioiden/poikkeusten sähköpostitiedottamiseen. Kaikki eivät käy päivittäin Netvisorissa.
4. "Poikkeukset ja huomiot" widgettiin selkeä visuaalinen erottelu kriittisyyksittäin (värit ja symbolit). Nyt hylätty myyntilasku hukkuu samaan harmaaseen teksti ja lukumassaan tiliotteiden yms. kanssa (kuva alla), joita ainakin meillä on jatkuvasti tuossa listassa ja niissä ei ole yleensä mitään todellista tehtävää.
5. Joissain sovelluksissa kriittisimmät, välitöntä toimintaa vaativat huomiot tuodaan näkyviin yläpalkkina, joka visuaalisesti erottuu selvästi. Tätä voi myös harkita.
Terv. Marjo
Rasmus Roslund
Netvisor tuki ✓
09.11.2022 3:07 pm
Hei Marjo!
Kiitos viestistä. Laskujen lähetysvaiheessa voi tarkistaa asiakkaan verkkolaskuosoitetiedot "Tarkista asiakkaiden verkkolaskuosoitteiden saatavuutta" -painikkeesta. Eli Netvisor ehdottaa, jos löytää verkkolaskuosoitteen, että sen voi päivittää.
Hylätyt laskut tulevat myös etusivun widgetiin näkyviin. Netvisor ei hylkää laskuja, vaan vastaanottava operaattori, eli tuo johtuu operaattorista milloin hylkäävät laskun.
Ystävällisin terveisin,
Rasmus / Netvisor Customer Care