Voit kysyä apua AI-harjoittelija Vispertiltä oikean alakulman chatista!

Aloita uusi aihe
*Ratkaistu* Häiriö: Netvisorissa hitautta ja häiriöitä / Errors in Netvisor

Netvisorissa on havaittu tällä hetkellä häiriö, joka voi aiheuttaa esim. ettei palveluun pääse kirjautumaan. Häiriö voi näkyä myös hitautena tai erilaisina virheinä.
Häiriö pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

Päivitämme tätä tiedotetta heti kun asiaan saadaan lisätietoa/korjaus.


Päivitys 8.6. klo 16:47: Tilanne näyttää korjaantuneen. Tarkkailemme kuitenkin vielä tilannetta.


Päivitys 8.6. klo 16:31: Tilanne näyttäisi normalisoituvan pikku hiljaa. Seuraamme kuitenkin tilannetta edelleen aktiivisesti.

- - - - - - - - - -

Errors has been detected in Netvisor at the moment, which can cause e.g. that users are not able to log in to the service. Errors can also appear as slowness or different type of errors. We will try to fix the problem as soon as possible.  


We will update this release as soon as we receive additional information/correction.

Update 8.6. 16:47:  Situation seems to be fixed. We are still actively monitoring the situation. 


Update 8.6. 16:31:  The situation seems to be normalizing little by little. We are still actively monitoring the situation.


- - - - - - - - - -

Det har upptäckts för närvarande en störning i Netvisor, vilket till exempel kan leda till att du inte kan logga in på tjänsten. Problemet kan också yttra sig som långsamhet eller olika andra fel.

Vi kommer att försöka lösa problemet så snart som möjligt.Vi kommer att uppdatera denna meddelande så snart som möjligt då ytterligare information/korrigering finns tillgänglig.


Uppdatering 8.6. kl. 16.31:  Situationen verkar återgå till det normala. Vi fortsätter dock att aktivt övervaka situationen.


3 henkilöä on tämä ongelma
Vastaa

T

Terve,

En ole saanut "Smart Excel" myyntilaskujen  tuonti toimintoa toimimaan oikein eilen ja tänään. Voiko ongelma liittyä tähän?

Hei Tero,

Tämän ei pitäisi liittyä tähän ongelmaan, koska ongelma alkoi noin 20 minuuttia sitten. Laittaisitko tästä meille vielä tukipyynnön tuki.netvisor@visma.com, niin otetaan tämä tarkempaan selvitykseen. :)

Saisiko tämän näkyviin Netvisorissa oleviin tiedotteisiinkin, kiitos!

A

Pääseekö kukaan sovellukseen sisään ?

Hei Taru,

Communityyn lisättävät Tärkeät tiedotteet nousevat automaattisesti myös Netvisorin tiedotteisiin, mutta tämä käynnissä oleva häiriö vaikuttaa valitettavasti nyt myös tähän, eikä ilmoitus siksi nouse Netviorin puolelle. 

A

Siis pystyykö kukaan tällä hetkellä käyttämään Netvisoria ? 

T

Terve Ann-Christin,

Ei ainakaan kukaan meidän käyttäjistä. Kokeiltu Netvisor Appia ja pankkitunnuksia.

Hei Ann-Christin,

Vaikuttaa siletä että ongelma on kokonaisvaltainen ja koskee kaikkia käyttäjiä, mutta varmuudella en osaa sanoa toimiiko palvelu jollain käyttäjistä.

A

Sama juttu !  


S

Ei pääse kirjautumaan. Kokeiltu on kaikkia vaihtoehtoja kirjautumiseen.

R

Onko mitään käsitystä, kuinka kauan tässä mahtaa mennä? Huomisia palkkoja maksamatta...



1 henkilö tykkää tästä
A

Nyt iskee kohta paniikki.... jäi palkka-ajo kesken...  

L

Minulle tuli alla oleva sähköposti. Onko tämä teidän lähettämä vai joku muu?

 

Käyttämänne Netvisor-rajapintatunnukset on poistettu tai deaktivoitu toimestanne. Tästä johtuen Visma Financial Solutionsin kanssa avattu Netvisor-rajapinta ei toimi eivätkä laskunne ja suorituksenne välity järjestelmäämme.

Täältä löydätte ohjeet, miten luotte uudet rajapintatunnisteet:
https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000498452-ohjelmistorajapintatunnusten-luominen.
Huomioittehan myös, että tunnukset ovat henkilökohtaiset. Eli jos tunnukset luoneen henkilön Netvisor-tili suljetaan, sulkeutuvat myös rajapintatunnukset.

Tunnuksia luodessanne, tarkistattehan samalla rajapinnan käyttöoikeudet:
https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000498457-rajapintaresurssien-k%C3%A4ytt%C3%B6oikeuksien-salliminen-ja-poistaminen
Sallittuna tulisi olla vähintään seuraavat ominaisuudet:

Asiakastietojen nouto Netvisorista
Myyntilasku- ja tilauslistan nouto Netvisorista
Myyntilaskun ja hyvityslaskun nouto Netvisorista
Myyntilaskun tilan päivitys
Myyntisuorituslistan nouto Netvisorista
Myyntisuoritusten tuonti Netvisoriin

Kun olette tehneet uudet tunnukset ja tarkistaneet käyttöoikeudet, voitte toimittaa uudet tunnukset osoitteeseen fsf.it@visma.com. Päivitämme uudet tunnukset järjestelmäämme ja kuittaamme teille kun tämä on tehty.

Terveisin,

Visma Financial Solutions

J

Ei ole palkkoja, mutta heti erääntyvä myyntilasku jäi tekemättä ja ostolaskut maksamatta.

Sama paniikki viime viikolla, kun yllättäin Telialla nettikatkoksia.. Tämä sähköinen järjestelmä on aika haavoittuvainen..

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu