Starta ett nytt ämne
S

Sonja Kukkula

*Ratkaistu* Netvisorin Severa-laajennoksessa häiriö: hyvityslaskuja ei voi tuoda

25-10-2018 12:15 pm tekijä Sonja Kukkula

Netvisorin Severa-laajennoksessa on häiriö, joka estää tuomasta Netvisoriin hyvityslaskuja, joissa on toistuvia tuotteita.

 

Aiemmin ongelma koski kaikkia hyvityslaskuja, mutta tällähetkellä virhe rajoittuu hyvityslaskuihin joissa on toistuvia tuotteita.

 

Muut myyntilaskut/hyvityslaskut voidaan tuodan normaalisti. Mikäli haku päivämäärällä kuitenkin aiheuttaa virheen, laskuja voi hakea asiakkaan perusteella (“Asiakas:”-kenttä päivämäärä rajauksen yläpuolella).

 

Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.

 

------------

 

Päivitys 26.10

 

Ongelma on nyt korjattu ja hyvityslaskujen tuonti Severasta Netvisoriin toimii normaalisti.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar