Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Miten saa näkyviin, onko lasku lähtenyt verkkolaskuna?

11-12-2015 5:54 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 04-05-2017 tekijä Anonymous)

Olen yrittänyt saada Netvisor -tukea kiinni, mutta ne eivät vastaa puhelimeen. Pitäisi nähdä, onko lasku lähtenyt verkkolaskuna.

 

Tähän liittyy toinen kysymys: Miten ihmeessä pitäisi lähettää lasku uusiksi verkkolaskuna, jos se meni ensi paperilaskuna? Kilpailevissa tuotteissa toiminto on "Lähetän laskun kopio" ja sitten vaan valitaan tapa (sähköposti / verkkolasku / paperilasku). Tällaista en löydä Netvisorista?


A

Anonymous

04-05-2017 9:20 am tekijä Anonymous

Näissä on edelleen ongelmallista se, että jälkikäteen ei voi tulostaa esim. asiakkaalle laskua siten, että siinä olisi alkuperäiset päivämäärät ja laskutiedot. Lasku tulostuu myös muistutuksena tai huomautuksena ja sitten on pakko käydä vaihtamassa tila, jotta voi tulostaa uudelleen. Jos tarvitsee esim. oikeutta varten todistusaineistoa laskuista, eivät nämä ole kovin luotettavia päivämääriensä vuoksi.

L

Laura Niiranen

14-12-2015 12:22 pm tekijä Laura Niiranen

Hei Timo,

asiakaspalvelumme oli perjantaina 11.12.2015 kouluttautumassa ja tästä syystä palvelimme ainoastaan 8.00 - 13.00 välisen ajan.

Näet suoraan laskulta, onko lasku lähtenyt verkkolaskuna. Avaa lasku laskunumerosta ja laskun alareunassa näkyy laskun lähetys- ja tulostushistoria. Tästä voit katsoa käsittelykanavan kohdalta, onko lasku lähetetty verkkolaskuna, sähköpostilla, PDF eKirje -tulostuspalveluun vaiko tulostettu paikallisesti.

Mikäli lasku on tulostettu paikallisesti ja se halutaan lähettää verkkolaskuna, niin voit tehdä lähetyksen esimerkiksi myyntireskontranäkymästä. Täällä avaa avoimet saatavat, laita oikean laskun eteen täppä ja tämän jälkeen paina Käsittele valitut sähköisesti.

Mikäli asiakkaalla on asiakaskortilla verkkolaskuosoite, niin ohjelma ehdottaa sinulle suoraan verkkolaskun lähetystä lähetystavaksi.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar