16-05-2016 7:22 am tekijä Anonymous
Mikäli tilin kate ei riitä matkalaskun maksuun, onko uudelleen maksatukselle muuta vaihtoehtoa kuin laittaa tilisiirtona?
16-05-2016 11:57 am tekijä Anonymous
Hei Maiju Soljasalo,
Tarkoitatko "Poista virheellinen maksu" ?
Jääkö tällöin mitään lokitietoa siitä, että alkuperäinen maksatus on tehty sovittuna ajankohtana mutta mennyt virheeseen?
Visma ✓
16-05-2016 1:51 pm tekijä Laura Niiranen
Hei Josefiina,
Maiju tarkoitti juuri tuota Poista virheellinen maksu -linkkiä. Pankkiliikenenäkymästä tämä tieto häviää kokonaan, mutta me voimme meidän omalta logiltamme kaivaa tiedon maksusta, mikäli sitä tarvitaan johonkin.
Kivaa päivän jatkoa!
Maiju Soljasalo
Visma ✓
16-05-2016 10:39 am tekijä Maiju Soljasalo
Hei Josefiina,
kiitos kysymyksestä, mikäli maksu palautuu pankista katevajauksen vuoksi, pitäisi tästä tulla sähköpostiviestillä ilmoitus. Tällöin maksu jää virheeseen pankkiliikennenäkymässä. Pankkiliikennenäkymästä voidaan peruuttaa tämä virheellinen maksu, jolloin matkalaskut siirtyvät takaisin uudelleen maksettavaksi HRM matka- ja kulukirjausosiosta, jolloin ne voi siirtää uudelleen maksuun.