02-03-2017 1:55 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 07-03-2017 tekijä Laura Sainio)
Hei Riikka!
Alasvetovalikossa nähtävistä operaattoritiedoissa tuo suluissa oleva koodi on se, joka lähtee verkkolaskun mukana maailmalle: mikäli asiakasyrityksen asiakkaan laskutusosoiteilmoituksella mainitaan CGI:n välittäjätunnus (003703575029), tulee operaattoriksi valita CGI vaikka välittäjäksi mainittaisiin Telia. Tieken verkkolaskuosoitteistossa on edelleen erikseen mainittuna sekä CGI että TeliaSonera Finland Oyj, mutta kyllä näyttäisi kyllä, ettei tuota TeliaSoneran OVT-tunnusta juuri enää käytettäisi verkkolaskuosoitteissa.
07-03-2017 10:29 am tekijä Laura Sainio
Hei Riikka!
Laitan sinulle tästä yksityisviestin, jotta voidaan tutkia ihan laskukohtaisesti syy reitittymisongelmiin.
12-11-2021 8:04 pm tekijä Anonymous
Hei,
asiakasyritykselleni on tullut asiakkailta tiedoksi verkkolaskutusosoitteita joissa välittäjänä on Telia ja välittäjätunnuksena on CGIn välittäjätunnus. Myyntilaskujenl laskutusosoitetta syötettäessä voi valita vain CGIn tai Telian. Kun laskuja yrittää lähettää CGIn tunnuksella, ne eivät mene perille vaan palautuvat. CGIn Sonera ja CGI ovat yhdistyneet 2015.
Onko molemmat tunnukset edelleen olemassa, kun ne kerran ovat erillisinä valittavissa alasvetolaatikossa?
Anonymous
03-03-2017 1:49 pm tekijä Anonymous
Hei,
Asiakkaani on toiminut juuri näin, mutta laskut palautuvat tästä huolimatta. Mistä tämä voi siis johtua?