Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Älyttömän hidas

10-01-2018 2:38 pm tekijä Anonymous

Netvisor on ollut näin iltapäivisin koko tämän viikon ihan raivostuttavan hidas, pahin aika edessä ja jo nyt tämä tilanne, mitähän helmikuussa on odotettavissa.


A

Anonymous

16-01-2018 9:59 am tekijä Anonymous

Hei Tuula,

kiitos viestistäsi!

Meillä ei ole tiedossa, että lähiaikoina olisi esiintynyt erityistä hitautta. Olemme sinuun yhteydessä henkilökohtaisesti hitauteen liittyen.

Valoisaa alkuvuotta!

A

Anonymous

16-01-2018 10:24 am tekijä Anonymous

Minulla ainakin pysähtyi koko Netvisor äsken. Näitä ongelmiahan on ollut jo kohta vuoden verran. Välillä Netvisor on vain erittäin hidas tai jumittaa kokonaan. Ongelmia ollut säännöllisesti ainakin kerran viikossa, jolloin työnteosta ei tule mitään. Järjestelmä alkaa hidastumaan ja jumittamaan sekä välillä ollut pysähdyksissä jopa tunnin ajan. Ongelmasta reklamoitu useasti, mutta minkäänlaista korjausta ei ole saatu aikaiseksi. En enää tiedä itkeäkkö vai nauraa, mutta pelottaa tulevat kiireiset tilinpäätöskuukaudet. Nytkin järjestelmä ollut kaatuneena jo useita minuutteja. Kukaan ei tietenkään vastaa puhelimeen asiakaspalvelussa ja ongelman laadusta ei saa mitään ilmoitusta. Tässä vai odotellaan ja toivotaan, että järjestelmä lähtisi käyntiin. Alkaa menemään hermot tämän Netvisorin jatkuvien ongelmien kanssa!!!!! :smileydevil:

A

Anonymous

16-01-2018 10:26 am tekijä Anonymous

täällä kanssa ongelmia ohjelman kanssa juuri nyt. Kaatui, kirjauduin uudelleen, mutten pääse ostolaskulle tiliöimään, kun heittää rivistä pois. Kollegalla tekee tuplavientirivejä tositteelle.

A

Anonymous

16-01-2018 10:51 am tekijä Anonymous

Onkohan nyt henkilökuntaa riittävästi kun kiireisin aika vuodesta lähesyy, tukipyyntöön tuli tällainen vastaus:

Hyvä asiakkaamme,

kiireettömien tukipyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä noin kaksi viikkoa.
Jos asia vaatii välitöntä asiakaspalvelun apua, pyydämme sinua vahvistamaan asian vastaamalla tähän viestiin.

Asiakaspalvelumme käsittelee tukipyynnöt tärkeys- sekä saapumisjärjestyksessä. Kiireelliset pyynnöt hoidamme yhden työpäivän aikana. Suosittelemme myös tarkastamaan löytyykö ongelmaanne vastaus ohjesivustoltamme: http://support.netvisor.fi

Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestänne.

Ystävällisin terveisin
Netvisor Customer Care

A

Anonymous

16-01-2018 10:52 am tekijä Anonymous

Äsken Netvisor kävi todella hitaalla! Nähtävästi muillakin samaa ongelmaa ollut äskettäin

A

Anonymous

16-01-2018 11:18 am tekijä Anonymous

Hei,

Tänään noin klo 10.10-10.30 on ollut hetkellistä hitautta johtuen huoltotöistä. Hitautta ei pitäisi enää ilmetä. Mikäli hitautta vielä ilmenee, suosittelen ottamaan yhteyttä asiakastukeemme ja kertomaan missä toiminnossa ja milloin hitautta on ilmennyt. Puhelinlinjan ollessa ruuhkautunut suosittelen jättämään ääniviestin tai lähettämään tukipyynnön sähköisesti.

Jatkamme huomenna 17.1. huoltotöitä klo 21.00 jälkeen, jonka aikana saattaa ilmetä hetkellistä hitautta ohjelmassa. Tiedotamme tästä vielä erikseen Commynityssä. Pahoittelen, ettemme tiedottaneet etukäteen yllättävästä huoltotyöstä. Pyrimme kehittämään viestintäämme näissä tilanteissa.

A

Anonymous

01-02-2018 12:12 pm tekijä Anonymous

Aika hidas on netvisor tänään, laskun aukeaminenkin kestää välillä kokonaisen minuutin, pääkirjaa yhdeltä tositelajilta ja yhdeltä kuukaudelta odottelen tässä samalla, tapahtumia ehkä viisi, ei vieläkään valmis Smiley Sad

A

Anonymous

09-04-2018 2:48 pm tekijä Anonymous

Onko jotain ongelmaa Netvisorissa kun alkaa olla todella hidasta? Tätä kirjoittelen kun koneella ei muuta tapahdu kuin pallo kulkee edes takaisin. Hidastelu alkoi puolenpäivän maissa ja pahenee koko ajan.

A

Anonymous

09-04-2018 3:09 pm tekijä Anonymous

Hei Tuula,

Viime aikoina on tosiaan ollut hetkellistä hitautta. Pahoittelut tästä. Pyrimme jatkuvasti kehittämään hitauteen mahdollisesti vaikuttavia ominaisuuksia.

A

Anonymous

09-04-2018 3:15 pm tekijä Anonymous

Hei

Tämä sama ongelma toistuu vuodesta toiseen aina tilinpäätösaikaan. Kun tuo ongelma on tiedossa ihan kaikilla olisiko syystä lisätä kapasiteettia että näistä tilinpäätöksistä selvittäisiin ilman jatkuvaa odottelua? Uskon että kaikki ovat kiireisiä tähän aikaan ja tämä hidastelu ottaa hermoon. Kun tehdään pitkää päivää niin ei enää jaksaisi koneen jauhamista katsella!

A

Anonymous

10-04-2018 12:51 pm tekijä Anonymous

Päivä puolessa ja taas samaa hidastelua kuin eilen, onko tätä samaa odotettavissa kuun loppuun saakka?

A

Anonymous

10-04-2018 3:02 pm tekijä Anonymous

Karmean hidas netvisor tällä hetkellä. Lataa kaikkea todella kauan...

A

Anonymous

10-04-2018 3:19 pm tekijä Anonymous

Niinkuin vastauksessa oli  "ei ole havaittu ERITYISTÄ hitautta"

Ei varmaan ole Netvisorille erityisen hidasta jos laskun aukeaminen kestää melkein minuutin ??

Valoisaa alkuvuotta vaan  :smileygrin: :smileygrin:

A

Anonymous

10-04-2018 3:25 pm tekijä Anonymous

Minuutin latausaikaan saat tällä hetkellä olla aika onnellinen Smiley Wink. Joissain toiminnoissa menee useampiakin minuutteja...

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar