08-03-2021 12:46 pm posted by Minna Kuusela
Nordean palvelukatkon pitkittymisen vuoksi pankkiaineistojen nouto Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu. Häiriö vaikuttaa tällä hetkellä kaikkiin pankkeihin seuraavissa toiminnoissa:
- tiliotteet (sis. maksupalautteet ja viitesuoritukset)
- kuluttajaverkkolaskut
- saldohaku
Asiaa tutkitaan parhaillaan ja päivitämme tätä tiedotetta heti, kun asiasta saadaan lisätietoja.
- - - - - - - - - -
Päivitys 8.3.2021 klo 12:50: Pankkiaineistojen nouto onnistuu nyt muilta pankeilta, paitsi Nordealla häiriö edelleen.
Päivitys: 8.3.2021 klo 13:12: Päivitämme tämän häiriön ratkaistuksi. Nordean maksuliikenteen häiriöt jatkuvat kuitenkin edelleen jonka etenemistä voi seurata tämän tiedotteen kautta: https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/Nordean-palveluissa-huoltokatko-7-3-2021-jatkuu-maanantaina-8-3/ba-p/364876