Visma ✓
04-03-2021 9:05 am posted by Minna Kuusela
Nordealla on 7. maaliskuuta koko sunnuntain kestävä laaja palvelukatko, joka vaikuttaa pankkiasiointiin.
Palvelukatko vaikuttaa Netvisorin osalta seuraaviin toimintoihin:
- Tunnistautuminen Nordean pankkitunnuksilla
- Maksuliikenne ja maksupalvelut
Lue lisää: https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/press-releases/2021/03-02-08h14-katko-nordean-pankkipalveluissa-sunnuntaina-7.3.2021.html
Suosittelemme asentamaan Netvisor ID:n, että Netvisoriin kirjautumiseen on useampia vaihtoehtoja. Lisätietoja Netvisor ID:stä tässä ohjeessa: Palveluun kirjautuminen Netvisor ID:n avulla
- - - - - - - - - -
Päivitys 8.3. klo 9:20: Palvelukatko on pitkittynyt. https://yle.fi/uutiset/3-11825659
Päivitys 9.3. klo 10:10: Tunnistautuminen Nordean pankkitunnuksilla sekä maksuliikenne ja maksupalvelut ovat taas käytössä