31-03-2020 11:10 am posted by Milla Hiltunen
Olemme saaneet tietoomme, että POP Pankin tunnistautumispalveluissa on havaittu vikatilanne, joten POP Pankin pankkitunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu. Viankorjaus on käynnissä.
Netvisoriin voi kirjautua normaalisti joko muiden pankkien tunnuksilla tai käyttämällä Netvisor ID:tä. Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan Netvisor ID:n käyttöön heti kun mahdollista vastaavien tilanteiden varalle. Tästä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten: https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla
Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.
Päivitämme tiedotetta, kun saamme aiheeseen lisätietoja, tai kun ongelma on ratkennut.
Päivitetty 31.3.2020 13:02 Vika on saatu korjattua, POP Pankin kautta tunnistautuminen toimii jälleen normaalisti.