02-11-2017 1:21 pm posted by Jani Korhola
Olisikohan kolmas yritys - Toistuvaislaskutus loppuu
Kerran vielä. Tarkoitus on saada kaikki asiakkaat käyttämään sopimuslaskustusta, sillä lopetamme toistuvaislasku-toiminnallisuuden 30.12.2021. Olemme nyt saaneet myös sen paljon puhutun konversiopainikkeen takaisin siihen kuntoon että palautamme sen 29.4.2021 toistuvaislaskutuksen päänäkymään. Konversiopainike ei kuitenkaan ole kaiken kattava tie onneen vaan siinä on tiedossa olevia puuteita jotka on lueteltu alla. Uskomme että asiakkaat tarkastavat palvelukorit muutenkin konversion jälkeen, mutta nämä ovat asioita, joihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota.
Konversiopainikkeen toiminnasta
Asiat mitkä estävät konversion
Asiat jotka tulee huomioida ja tarkistaa konversion jälkeen palvelukorilta
Siltä varalta, että jokin menee kaikesta huolimatta pahasti pieleen, niin palvelukorien yhteyteen tulee konversion peruutusmahdollisuus. Jos poistat palvelukorin, niin laskupohja palautetaan toistuvaislaskutukseen ja konversiota voi yrittää korjausten jälkeen uudelleen.
09-11-2017 3:19 pm posted by Jani Korhola
Hei Kuisma,
Tuo on sen verran isompi muutos että emme sitä tähän yhteyteen pysty toteuttamaan. Voin kirjata tästä kehitystoiveen meille. Aikataulua en tälle pysty nyt antamaan.
12-12-2017 10:33 am posted by Anonymous
Missäköhän vaiheessa tuo siirtopainike mahtaa ilmestyä? On kyllä maailman huonoin aika tehdä muutoksia kesken vuosi-ilmoitus ja tilinpäätösajan, kun tunnetusti on muutenkin kiireitä.
12-12-2017 10:50 am posted by Jani Korhola
Hei Teemu,
Olemme hieman jäljessä aikataulusta, mutta siirtopainike saataneen joulukuun aikana näkyviin. Emme ole sitä tuoneet vielä, sillä haluamme ensin saada sopimulaskutukseen tehtävät muutokset valmiiksi, jotta uusien käyttäjien ei tarvitse opetella ensin nykyistä ja heti perään uutta liittymää. Lisäksi tämä työ sisältää sopimuslaskutuksessa olevien puutteiden korjaamisen jotta siirto olisi ylipäänsä mahdollista.
12-12-2017 10:59 am posted by Anonymous
Kerrottehan sähköpostitse, kun tuo siirtopainike on valmis?
12-12-2017 11:07 am posted by Anonymous
Hei
Vähän epämäärisesti ilmoitit :... Näitä ovat esimerkiksi eräpäivän asettaminen maksuehdosta riippumatta tietylle päivälle..
Tärkeätä on että maksuaikakin voidaan itse asettaa. tällä hetkellä ei voi laittaa esim.
45 tai 60 päivää.
12-12-2017 11:08 am posted by Anonymous
siis maksuehto.
12-12-2017 11:09 am posted by Anonymous
en myöskään ymmärrä miten voi miettiä hallintaa sopimuslaskupuolella kun kuutio ei ole käytössä!!!
12-12-2017 11:41 am posted by Jani Korhola
Hei Christel,
Palvelukorissa voi asettaa maksuehdoksi sen mitä maksuehdoiksi on tallennettu. Maksuehtoja saa lisättyä Myynti - Myynnin perustiedot - Maksuehdot. Eli esimerkiksi tällainenkin onnistuu
Tuo Eräpäivä-asetus tuodaan osaksi palvelukoria siksi, että tällä hetkellä on olemassa useita laskukupohjia joissa on käytetty maksuehdosta poikkeavaa eräpäivää ja näiden siirto sopimuslaskutuksen puolelle ilman tätä vaihtoehtoa olisi työlästä käyttäjille.
Tuota kommenttia kuutiosta en ymmärrä. Voisitko avata sitä hieman?
12-12-2017 11:43 am posted by Jani Korhola
Hei Pia,
Asiasta tiedotetaan meidän viikkojulkaisutiedotteessa ja lisään tiedon myös tälle sivulle. Eli jos seuraat näitä niin sitä kautta on mahdollisuus saada myös sähköpostiin tieto.
12-12-2017 12:04 pm posted by Anonymous
Toistuvaislaskussa teillä on bugi joka on minulle vahvistettu. Se ei tunnista yli 30 päivän maksuehtoja. Eli sopimuskuutiossa pitää voida lisätä minkälaisia maksuehtoja vaan.
ja viittaan tähän: Toivomme että käytte ennen pohjien siirtoa läpi nykytilanteenne ja mietitte onko pohjat hallittavissa helpommin sopimuslaskutuksen puolella. .. KUn ei ole käytössä nyt miten voi edes sitä miettiä kun en tajua tai näe miten se toimii!!
12-12-2017 12:17 pm posted by Jani Korhola
Hei Christel,
Eli maksuehtojen suhteen ei tarvitse olla huolissaan, sopimuslaskutuksessa myös nuo pitkät maksuehdot ovat mahdollisia.
Juuri tuon tutustumistarpeen takia meillä on tähän suunniteltu tuo siirtymäaika, jotta kenenkään ei tarvitse heti siirtyä käyttämään sopimuslaskutusta. Toivomme kuitenkin että siirron kanssa ei jäädä viivyttelemään turhia ja varaatte hieman aikaa sopimuslaskutukseen tutustumiseen. Ohessa vielä linkki meidän ohjeeseen Sopimuslaskutus – Netvisor tukiportaali .
12-12-2017 2:24 pm posted by Anonymous
Sopimuslaskutus näyttää näkyvän nyt jo ainakin meillä vaikka emme ole sitä ottaneet käyttöön aiemmin sen ollessa kiinni crm:ssä jota yrityksellä ei ole (vai muistanko väärin). Pääsee testailemaan.
Siirtonappia täälläkin odotellaan kovasti, ettei nyt vain tarvitse tehdä käsin :smileygrin:
12-12-2017 3:36 pm posted by Jani Korhola
Hei Maarit,
Tuon muutoksen teimme jo että Sopimuslaskutus näkyy kaikille myyntireskontran käyttäjille. Siirtonappi on tosiaan hieman myöhässä, mutta joulukuun aikana se on tarkoitus vielä saada julkaistua.
Anonymous
08-11-2017 10:57 am posted by Anonymous
Voisitteko samalla korjata puutteen kustannuspaikkakäsittelyssä: Sopimuslaskutuksessa ei voida asettaa (tuotteelle) kustannuspaikkoja. Ilmeisesti oletusarvo on, että kustannuspaikka on asetettu tuotteelle oletukseksi, jota kautta se päätyy laskullekin. Meillä on lukuisia esimerkkejä tilanteista, jossa tuotteelle ei voida asettaa oletuskustannuspaikkaa, vaan käyttökohde määrittää sen.