28-07-2015 9:41 am posted by Elina Tittonen
Hyvä asiakkaamme,
Olemme havainneet että virhetilanteesta johtuen osa 29.6., 8.7., 16.7. ja 17.7. pankkikanavasta noudetuista verkkolaskuina saapuvista ostolaskuista on jäänyt saapumatta Netvisor-palveluun. Ostolaskut tuodaan 28.7. aikana ja ne ovat tämän jälkeen normaalisti käsiteltävissä.
Pahoittelemme virheestä mahdollisesti aiheutunutta haittaa.
Kesäterveisin,
Netvisor Asiakaspalvelu
03-08-2015 8:50 am posted by Elina Tittonen
Hei Taina,
ja kiitos viestistäsi.
Yllä oleva vikatilanne on korjattu, ja kaikki saapumatta jääneet laskut tuotiin toimestamme Netvisoriin 28.7.2015 aikana.
Laskupäivämäärä ei välttämättä ole laskun lähetyspäivämäärä, ja myös laskun lähetysaika vaikuttaa siihen missä aikataulussa laskuaineisto käsitellään sekä lähettäjän että vastaanottajan verkkolaskuoperaattorilla.
Anonymous
31-07-2015 2:31 pm posted by Anonymous
Hei!
Onko nyt varmasti kaikki ajantasalla?
Torstaina 30.7. klo 6.04 on ostoreskontraamme ilmestynyt 24.7.2015 päivätty lasku, minun käsitykseni mukaan verkkolaskulle näin pitkä saapumisaika ei ole
normaalitilanne.