09-05-2018 7:27 am posted by Anonymous
Kun yrityksessä vaihtuu työntekijä johonkin tehtävään olisi kätevää jos kaikki edellisen oikeudet saisi uudelle nimenvaihdolla tai kopioimalla edeltäjän tiedot. Kun yrityksellä on kustannuspaikkoja kohdennettu työntekijälle niin uusi pääsisi katsomaan ja raportoimaan ja tarkastelemaan kaikkia hänelle kuuluvia kustannuspaikkoja aina tositteelle saakka (myös ajalta jolloin edellinen työntekijä on niitä käsitellyt). Samoin kun liuta kustannuspaikkakohtaisia raportteja on kohdennettu henkilölle niin uudelle ei tarvitsisi tehdä kaikkia näitä uudelleen vaan ne olisi vaihdettu tai kopioitu samalla automaattisesti uuden henkilön alle.
14-05-2018 7:04 am posted by Anonymous
Kiitos Helena vinkistä, tuota kokeillaan ensi kerralla
Anonymous
12-05-2018 10:57 am posted by Anonymous
Hei,
oletko käyttänyt toimintoa "Käyttöoikeuksien kopiointi" vai eikö se tuo kaikkien oikeuksia mukanaan ?