29-07-2015 8:50 am posted by Anonymous
Olen tehnyt Netvisorissa tukipyynnön ja liittänyt sen mukaan liitetiedoston.
Koska vastausta ei alkanut kuulua, menin sivulle "Viimeisimmät avoimet tukipyyntöni" katsomaan mikä on tilanne. Olisin halunnut nähdä (aukaista) liittämäni liitetiedoston jotta pari viikkoa aikaisemmin tekemäni tukipyyntö muistuisi paremmin mieleeni. Kas kummaa. Tukipyynnössä "näkyy liitetiedosto" (Lataa liitetiedosto xxxxx), mutta kun sitä klikkaa, ei mitään liitetiedostoa löydy.
Koska olemme tekemisissä pilvipalvelun kanssa jossa asia kerätään yhteen keskitettyyn paikkaan (Visman pilvipalveluun) en ole säilyttänyt kyseistä liitettä. Olikin melkoinen yllätys (pettymys) ettei tallentamaani liitettä löytynyt minun omaan käyttöön (muistin virkistämiseksi). Oletan, että tiedosto näkyy tuelle, mutta myös asiakas tarvitsee tämän. En ole säilyttänyt siitä kopiota koska oletan että se olisi tallessa palvelussa.
Onkohan tähän tulossa muutosta. Kunnes niin tapahtuu, olisi mielestäni aiheellista, että asiasta kerrottaisiin kun liitetiedostoa lataa palveluun.
T: Lauri
29-07-2015 10:43 am posted by Anonymous
Kiitos vastauksesta ja liitteestä. Oletinkin, että liite löytyy "tuen toimista".
Ville Kuusela
29-07-2015 10:24 am posted by Ville Kuusela
Terve Lauri!
Liitetiedosto on kyllä tallessa ja tarkastin tukipyyntösi niin siellä se liite hienosti näkyi.
Toimitin sen Sinulle sähköpostitse ja kyseinen ongelma on meillä selvitettävänä jotta saadaan tukipyyntöihin tallennetut liitteet näkymään myös Sinulle jatkossa.
Varsinainen tukipyynnössä kertomasi ongelma on tuotekehityksemme selvityksessä ja uskon että se ratkeaa myös pian.
Kiitos että kerroit meille tästä ja pystyimme auttamaan Sinua
Aurinkoisin terveisin:
Ville Kuusela