Start a new topic
A

Anonymous

Sepa-suoraveloitus ostolaskuissa

06-09-2017 1:27 pm posted by Anonymous

Hei,

Itävaltalainen toimittaja veloittaa  Sepa-suoraveloituksellla ostoreskontrassa olevat laskut.

Laskuja on paljon, eli käsipelin kohdistaminen ei ole vaihtoehto. Onko jollain kokemuksia? Miten kannattaisi Netvisorissa hoitaa?

A

Anonymous

06-09-2017 6:02 pm posted by Anonymous

Ei tähän mitään automaatiota tms. taida olla olemassa. Itse en ole ainakaan muuta keinoa keksinyt kuin kuitata laskut tilotteelta maksetuiksi käsin.

A

Anonymous

07-09-2017 1:48 pm posted by Anonymous

Tota vähän pelkäsinkin. Käsin kohdistaminen työlästä. Mitenköhän vaikuttaisi jos vain tekisi tiliotteelta "uusi ostoreskontran maksu" eikä tekisi linkityksiä ollenkaan?

A

Anonymous

07-09-2017 1:51 pm posted by Anonymous

Noin minä olen ainakin sen tehnyt. Taitaa olla kaikkein järkevin tapa toimia.

A

Anonymous

15-09-2017 9:59 am posted by Anonymous

Hei,

Loin asiaan liittyen idean, että tililtä lähteneen koontimaksun pystyisi kohdistamaan massana.

Vastaava toiminto on jo olemassa myyntipuolella. Toivottavasti saadaan ideoinnille ääniä !

Idea löytyy otsikolla:

Ostoreskontran massavalinta maksetuksi asettamiseen

A

Anonymous

13-04-2019 11:14 am posted by Anonymous

Semmonen kysymys, jos laitetaan tiliotelta suoritus ostoreskontraan, miten saadan niitä ostolaskuja kuitattu pois ostoreskontrassa jos niitä ei ole linkitetty tiliotolle?

Tässä tapauksessa asiakkaan tavaratoimittajalla on suoraveloitus joka päivä (koontilasku), mutta ostoreskontrassa vois olla 30 laskuja jotka liittyvät yhdelle maksusuoritukselle. Kyllä massatiliöinti olisi ollut hienoa!
Login or Signup to post a comment