15-03-2017 11:08 am posted by Anonymous
Jonotin asiakaspalveluun 25 minuuttia ja sitten tuli automaattivastaus, että asiakaspalvelu on suljettu ja poikkeavat aukiolot voit lukea Communitystä.
En kyllä löytänyt täältä siitä mitään viestiä ja sen voisi mielestäni kertoa jo puhelun alkuun.
20-03-2017 12:33 pm posted by Anonymous
Moi,
Tilannehuoneessa ei mielestäni näy tälle päivää poikkeavia aukioloaikoja, mutta puhelimessa sanotaan, että poikkeuksen takia aspa ei ole paikalla..? Olisi tosiaan hyvä kuulla heti puhelimessa, että mitkä ne poikkevat aukioloajat on, kun niitä ei tunnu muualta löytävän.
Visma ✓
20-03-2017 1:24 pm posted by Nanna Kokkola
Hei Heidi,
olemme tänään normaalisti paikalla. Ilmoitamme poikkeusaukioloajat aina tilannehuoneessa.
Nanna Kokkola
Visma ✓
15-03-2017 2:13 pm posted by Nanna Kokkola
Hei Maija,
olen erittäin pahoillani, että jouduit jonottamaan asiakaspalveluumme. Olemme normaalisti paikalla ja tilannehuoneesta näet aina poikkeusaukioloajat. Jos tiedotetta ei ole, olemme paikalla.
Meillä on ollut tänään jännittävä päivä, sillä olemme juuri ottaneet käyttöön uuden puhelin- ja tiketöintijärjestelmän. Aamupäivällä meillä oli pieniä mutkia matkassa puhelimen jonotusajoissa sekä meilien vastaanotossa, mutta nyt kaikki toimii taas.