27-10-2016 3:29 pm posted by Anonymous
Hei,
Onko Netvisorista mahdollista lähettää kaikkien tilitoimistoasiakkaiden kausiveroilmoitukset kerralla tai edes saada KATSO-tunnistautuminen jäämään voimaan ilmoitusten lähettämisen ajaksi?
Olen vasta aloittanut Netvisorin käytön ja törmäsin nyt siihen, että jokainen kausiveroilmoitus tulee lähettää erikseen ja joka kerta tunnistautua uudelleen KATSO-tunnisteilla. Käytännössähän tässä ei ole mitään järkeä, että joka kuukausi "tuhlaantuu" yli 30 kertakäyttösalasanaa pelkästän kausiveroilmoitusten lähettämisen yhteydessä???
31-10-2016 11:20 am posted by Anonymous
Olisiko tätä toiminnallisuutta laajentaa myös KP-roolin omaaville käyttäjille? Siinä tuskin on järkeä, että kaikille jotka kyseistä toimintoa tarvitsevat lisättäisiin pääkäyttäjän rooli.
28-10-2016 9:27 am posted by Laura Sainio
Hei Eveliina!
Itse asiassa tilitoimistoilla on mahdollisuus lähettää useamman yrityksen kausiveroilmoitukset kootusti. Tämä edellyttää, että
Näiden ehtojen täyttyessä kirjanpitäjä voi valita valvontailmoitusnäkymässä useamman eri yrityksen ilmoitukset lähetettäviksi yhtä aikaa, kun on kirjautuneena itse tilitoimiston Netvisor-ympäristöön:
Laura Sainio
31-10-2016 1:08 pm posted by Laura Sainio
Hei Teemu!
Keskustelua meillä tästä jo heräsi tuotekehityksessä: tuo TPK-roolirajaus ei riitä siinä tilanteessa, kun asiakasyritys ei ole tilitoimistoon linkitetty asiakas. Eli, mikäli tilitoimistolla on kirjanpito-asiakkaita jotka ovat suorassa sopimussuhteessa Visma Solutionsin kanssa, jäävät nämä yritykset massatoiminnon ulkopuolelle . Tulevaisuudessa olisi hyvä laajentaa tuota niin, että massalähetys-listalle nousisivat ne yritykset, joissa käyttäjällä on KP-rooli ja riittävästi käyttöoikeuksia kohdeyrityksen alv-käsittelyyn. Tämä kuitenkin on vielä ihan idean asteella, eli en uskalla luvata aikataulua muutokselle.