Start a new topic
A

Anonymous

Kausiveroilmoitusten lähettäminen kootusti kaikista tilitoimiston asiakkaista

27-10-2016 3:29 pm posted by Anonymous

Hei,

Onko Netvisorista mahdollista lähettää kaikkien tilitoimistoasiakkaiden kausiveroilmoitukset kerralla tai edes saada KATSO-tunnistautuminen jäämään voimaan ilmoitusten lähettämisen ajaksi?

Olen vasta aloittanut Netvisorin käytön ja törmäsin nyt siihen, että jokainen kausiveroilmoitus tulee lähettää erikseen ja joka kerta tunnistautua uudelleen KATSO-tunnisteilla. Käytännössähän tässä ei ole mitään järkeä, että joka kuukausi "tuhlaantuu" yli 30 kertakäyttösalasanaa pelkästän kausiveroilmoitusten lähettämisen yhteydessä???

Laura Sainio

31-10-2016 1:08 pm posted by Laura Sainio

Hei Teemu!

Keskustelua meillä tästä jo heräsi tuotekehityksessä: tuo TPK-roolirajaus ei riitä siinä tilanteessa, kun asiakasyritys ei ole tilitoimistoon linkitetty asiakas. Eli, mikäli tilitoimistolla on kirjanpito-asiakkaita jotka ovat suorassa sopimussuhteessa Visma Solutionsin kanssa, jäävät nämä yritykset massatoiminnon ulkopuolelle . Tulevaisuudessa olisi hyvä laajentaa tuota niin, että massalähetys-listalle nousisivat ne yritykset, joissa käyttäjällä on KP-rooli ja riittävästi käyttöoikeuksia kohdeyrityksen alv-käsittelyyn. Tämä kuitenkin on vielä ihan idean asteella, eli en uskalla luvata aikataulua muutokselle. Smiley Happy

A

Anonymous

31-10-2016 11:20 am posted by Anonymous

Olisiko tätä toiminnallisuutta laajentaa myös KP-roolin omaaville käyttäjille? Siinä tuskin on järkeä, että kaikille jotka kyseistä toimintoa tarvitsevat lisättäisiin pääkäyttäjän rooli.

Laura Sainio

28-10-2016 9:27 am posted by Laura Sainio

Hei Eveliina!

Itse asiassa tilitoimistoilla on mahdollisuus lähettää useamman yrityksen kausiveroilmoitukset kootusti. Tämä edellyttää, että

• Yrityksillä on tilitoimistolinkitys
  • Käyttäjällä on tilitoimistossa TPK -rooli (tilitoimiston pääkäyttäjä)

Näiden ehtojen täyttyessä kirjanpitäjä voi valita valvontailmoitusnäkymässä useamman eri yrityksen ilmoitukset lähetettäviksi yhtä aikaa, kun on kirjautuneena itse tilitoimiston Netvisor-ympäristöön:

Login or Signup to post a comment