04-05-2017 11:42 am posted by Anonymous
Miksi järjestelmä ei tunnista valintaa, kun kirjanpidon raporttia vaihdetaan. En saanut tasetta edelliseltä tilikaudelta samalta jaksolta. Tarjosi edelleen kuluvan vuoden tietoja. Huomasin tämän ongelman jo aikaisemmin talvella, mutta en ehtinyt siitä reklamoimaan. Pientä takkuamista on esiintynyt järjestelmässä talven aikana ja palvelin muutokset ovat hiukan muuttaneet tilannetta, mutta hitautta on edelleen.
11-05-2017 3:36 pm posted by Laura Sainio
Hei Jukka!
Kaipaan hiukan tarkentavia tietoja ongelman selvittämiseksi:
Tarkoitatko esim. tällaista tilannetta, että olet ensin muodostanut raportin toukokuulta 2017 ja sen jälkeen haluat katsoa samaa raporttia toukokuulta 2016? Testasin juuri Firefoxilla alla olevaa tuloslaskelmaraporttia --> vaihdoin ainoastaan tilikautta, en raportin muotoa. Sain kyllä tulokseksi raportin haluamaltani kaudelta, eli en saanut toistettua ongelmaa.
Onko kyse ylipäänsä tällaisesta tilanteesta vai jostain muusta? Ja onko väliä, mikä tuloslaskelmaraportti on kyseessä, toimivatko kaikki väärin? Esiintyykö ongelma kaikilla käyttämilläsi Internet-selaimilla vai onko tässä vaihtelua?
Anonymous
04-05-2017 2:27 pm posted by Anonymous
Järjestelmästä on palattava alkutilaan taloushallinnon raportit ja sitten on valittava raportti ja tilikausi. Tässä ei enää voi vaihtaa tilikautta, kuten ennen pystyi. Muutos on heikennys raporttien käsittelyyn. Turhaa veivuuta, näpyttelyä.