14-10-2018 1:03 pm posted by Anonymous
Kun palvelukori on tallennettu, miten sitä voi muuttaa? Mistä tulee laskutuskaudet "Toistaiseksi"?
Kuinka saan tehtyä yhden laskun urheiluseuran jokaiselle jäsenelle jäsenmaksusta, kun laskutuskausi on periaatteessa 2018-19, laskun muodostamispäivä esim 15.10.2018 ja eräpäivä 25.10.2018 (voi olla muukin).
Pystyykö palvelukorista lähtevien laskujen tekstejä muokkaamaan niin, että muokkaus tulee samalla jokaiseen ko palvelukorin laskuun.
Tällaiseen yhden samanlaisen laskun lähettämiseen yhden kerran monelle asiakkaalle pitäisi mielestäni olla selkeä toiminto, vaikka omanaan jossakin myyntivalikossa.
17-10-2018 4:03 pm posted by Anonymous
Voinko siis laittaa laskutuskaudet asti 31.7.2019 (toimintakauden päättyminen) ja laskutusväliksi 1 v. Aineistopäivä pitäneen laittaa sopimuslaskutuksen tekopäiväksi, jos haluaa laskut heti liikkeelle. Tuleeko laskuun laskutusjakso 17.10.2018-16.10.2019, pitäisi saada toimintakauden jakso 1.8.2018-31.7.2019, hankala muuttaa, jos pitää tehdä jokaiseen laskuun yksittäistä laskua muokkaamalla.
Eikö ole mahdollista rakentaa jäsenmaksuihin soveltuvaa toimintoa?
18-10-2018 7:42 am posted by Anonymous
Yritän pyöritellä sopimuslaskutuksen toimintoja, häviääkö palvelukorista asiakkaat, kun kori siirtyy "loppuneet"-osastoon, ei hyvä. Liitteen kuvassa näkyviä 9 riviä en saa avattua. Laskuun tuleva laskutuskauden aikaväli on harhaanjohtava, jos yrittää saada toimintakauden jäsenmaksun laskutettua toimintakauden jo kuluessa, påitäisi varmaan tehdä ennen toimintakauden alkua. Kolmensadan laskun manuaalinen laskuttain tehtäviä modifiointi ei vastaa automatisoitua laskutussysteemiä.
18-10-2018 8:20 am posted by Anonymous
Vielä lisää probleema. miten merkitsen kustannuspaikkatiedon sopimuslaskuille, ei voi olla yksittäisen laskun modifioinnin kautta.
Nelli Väätänen
17-10-2018 3:12 pm posted by Nelli Väätänen
Hei Heikki,
kiitos viestistänne.
Palvelukorin asetuksiin pääsette avaamalla halutun palvelukorin (Myynti > Sopimuslaskutus) ja valitsemalla palvelukorista välilehden ”Palvelukorin asetukset”. Kun valitaan laskutuskaudet asti kohtaan ”Toistaiseksi” ei korilla ole päättymispäivää, eli aineistoa muodostuu niin kauan kunnes asetuksia mennään taas muokkaamaan.
Tuote- ja asiakaslaskutus välilehdeltä pääsette valitsemaan tuotteet sekä asiakkaat joille laskut halutaan lähettää.
https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115000022888-Sopimuslaskutus