07-09-2017 4:02 pm posted by Anonymous
Netvisorin hinnoittelu perustuu yrityksen viimeisen päättyneen tilikauden liikevaihtoon. Pyydämme teitä tarkastamaan oheiset yrityksenne laskutukseen vaikuttavat tiedot ja asettamaan ne oikeiksi. Tämä ilmoitus näkyy yritykseen kirjauduttaessa niin pitkään, kunnes joku käyttäjistä on vahvistanut alla olevat tiedot. Mikäli vahvistusta ei tehdä, Visma Solutionsilla on oikeus tarkistaa ja tarvittaessa muuttaa vahvistamaton liikevaihtoluokka edellisen tilikauden päättymisestä lähtien ja veloittaa takautuvasti muutoksen jälkeisestä ajasta.
Vaikka yritin tänään kuitata tätä Netvisorin aloitusnäyttöön tullutta ilmoitusta, se ei poistu näytöstä enkä pääse mihinkään muuhun näyttöön. Mitä muuta pitää tehdä kuin klikata vahvistusta?
08-09-2017 3:53 pm posted by Laura Sainio
Hei!
Vielä tuli mieleeni, että kun vaihdoit liikevaihtoluokkaa, niin onhan tieto nyt varmasti oikea? Tuo liikevaihtoluokka on laskutusta ohjaava tieto, ja vaikuttaa Netvisor-palvelun hintaan.
Mikäli oikea yrityksenne liikevaihto kuuluukin siihen alkuperäiseen oletusluokkaan, niin voit käydä vaihtamassa tiedon oikeaksi Netvisorin etusivun kautta tästä näkymästä:
07-09-2017 4:58 pm posted by Anonymous
Hei
Oletussumma muuttamalla pääsin eteenpäin.
t Heikki T
laura.sainio kirjoitti 7.9.2017 16:12:
VISMA SOLUTIONS COMMUNITY
RE: JUMITTAA
reply from Laura Sainio in Netvisor - View the full discussion
07-09-2017 4:54 pm posted by Anonymous
Hei
Yritin vahvistaa tiedot oikeaksi, oletussummaa en muuttanut (0,1 M€)
t Heikki Torkkeli
07-09-2017 4:11 pm posted by Laura Sainio
Hei Heikki!
Varmistan vielä, mitä tapahtui: kävikö niin, että klikkasit tuota "Vahvistan tiedot oikeiksi" tai "En ole oikea henkilö ilmoittamaan tietoja" -painiketta, mutta odottelun jälkeen et päässyt eteenpäin?
P.S. Testasin asiaa äsken, ja jäin miettimään että olisikohan tilanne voinut olla se, että et ole valinnut kenttään "Uusi arvo" haluttua liikevaihtoluokkaa? Silloin nappula on "himmeänä" mutta siitä kuitenkin pystyy painamaan. Mikäli tämä ei auttanut ongelmaan, niin olethan vielä yhteydessä niin tutkin lisää!
Anonymous
08-09-2017 4:05 pm posted by Anonymous
kiitos tiedostasi, vaihdoin takaisin pienempään luokkaan ja näyttää
vielä pelittävän.
t Heikki T
laura.sainio kirjoitti 8.9.2017 15:54: