28-10-2015 10:38 am posted by Anonymous
Käteismyynti lasku ei kuittaudu automaattisesti maksetuksi vaan se pitää manuaalisesti käydä muuttamassa maksetuksi käteisellä. Mikäli laskun kuittaaminen unohtuu tekohetkellä, niiden löytäminen ohjelmasta jälkikäteen on hankalaa, varsinkin kun massaa on paljon.
Ongelmaa helpottaisi jos käyttäisi käteisasiakkailla aina samaa asiakkuutta, mutta jos jokainen käteisasiakas halutaan tallentaa omaksi asiakkuudeksi, on käteisasiakkaiden löytäminen hankalaa. Sama asiakas ei välttämättä aina edes maksa käteisellä, eikä siksi voida hyödyntää asiakasryhmiä tässä asiassa.
Olisiko teillä vinkkejä miten nämä käteislaskut löytäisi helpommin?
Tuotantoon kehitysehdotuksena että hakuihin lisättäisiin maksuehto haku, jolloin käteislaskut pystyisi helpommin löytää.
02-08-2021 5:22 pm posted by Anonymous
Eli jokaiselle asiakkaalle nyt pitää alkaa tekemään "lasku" vaikka käyttää kassakonetta käteisasiakkaita varten?
Visma ✓
04-08-2021 4:21 pm posted by Rane Olsen
Ei tarvitse tehdä laskua, mikäli käytetään kassakonetta.
04-08-2021 7:30 pm posted by Anonymous
No sen verran osaamaton olen niin kysyn, että kuinka silloin sitten toimitaan? iZettle käytössä ja käteismaksut siellä. Ongelmana vain ettei sieltä tämän automaation kautta ole nyt tullut mitään tietoa epasseliin.
Visma ✓
05-08-2021 11:04 am posted by Rane Olsen
Onko sinulla käytössä Netvisor vai ePasseli?
05-08-2021 12:08 pm posted by Anonymous
ePasseli
Visma ✓
05-08-2021 12:16 pm posted by Rane Olsen
Tämä alue on Netvisorin puolella, ePasselin Community-sivu on täällä:
https://community.visma.com/t5/Visma-ePasseli/ct-p/FI_PA_ePasseli
Rane Olsen
Visma ✓
30-10-2015 7:49 am posted by Rane Olsen
Moi Taru,
Tuo maksuehdon mukaan hakeminen olisi kyllä hyvä ajatus käteismyyntien osalta. Tällä hetkellä käteismyyntien käsittely on ajateltu tehtävän seuraavasti: