12-03-2019 7:30 am posted by Anonymous
Asiakkaani myyntilaskulle muodostui monta yksipuolista tositetta ja yhdessäkään ei ole käsittelyhistoriaa. Kaikilta näiltä on linkki myyntilaskulle, mutta kun menee myyntilaskulle niin sillä on vain yksi tosite ja se ei ole mikään näistä yksipuolisista. Tukipyyntö ei vastaa, lasku on tammikuulta ja alv päivä tänään.
12-03-2019 11:42 am posted by Anonymous
Hei Rane
Näin teinkin. Tukenne on ruuhkautunut ja apua saa tosi hitaasti, pitäisikö teidän tehtä asialle jotain? Puhelimitse ei myöskään pääse läpi ja tämä ongelma teillä on ollut jo pitkään.
T:Tuula
12-03-2019 11:50 am posted by Rane Olsen
Moi Tuula,
Uutta henkilöstöä haetaan jatkuvasti, ja jo sisään otettuja koulutetaan koko ajan taustalla, tälle alalle ei kasveta asiantuntijaksi kovin nopeasti. Toimia on tehty, niitä tehdään parhaillaan ja niitä tullaan tekemään jatkossakin. Lisäksi, nyt on vuoden vilkkain aika, joten palvelumme on normaalia enemmän kuormitettuna tällä hetkellä. Yleensä tilanne tasaantuu huhtikuussa. Yleisesti ottaen myös tämän tilinpäätösajan tukikysymykset ovat vaikeampia ja vievät pitemmän ajan selvittää kuin muun vuoden vastaavat.
12-03-2019 11:54 am posted by Anonymous
Sama tilannehan se on täällä tilitoimistopuolella, me vaan emme pysty sanomaan että sori kun alvi päivä meni ohi, mutta meillä on ruuhkaa.
Rane Olsen
12-03-2019 11:37 am posted by Rane Olsen
Moi Tuula,
Nopea apu on tiliöidä oikein se tosite mikä on linkitettynä laskuun ja sitten mitätöidä ne ylimääräiset tositteet pois.