04-07-2017 11:07 am posted by Anonymous
Mistähän johtuu että pääkirjaa ottaessa netvisor "jämähtää"; siis tulee teksti ei vastaa. Tämä tulee silloin esiin kun asiakkaalla on paljon tapahtumia ja yritän ottaa koko kuukauden pääkirjan.
05-07-2017 7:05 am posted by Anonymous
Hei
Ongelma tulee esille jo aiemmin, eli kun valitsen miltä jaksolta haluan pääkirjan ja painan näytä raportti niin silloin tuo ei vastaa tulee eteen ja se kestää aika kauan ja silloin koko Netvisorilla ei voi tehdä mitään.
T:Tuula
05-07-2017 4:03 pm posted by Vilma Parkkila
Hei Tuula,
tätä tilannetta täytyy tutkia tarkemmin, siihen ei pysty tästä suorilta käsin vastaamaan. Voisitko tehdä meille tukipyynnön aiheesta ja kertoa mistä yrityksestä on kyse ja minkä kuukauden päiväkirjaa olit ottamassa, niin selvitetään asia.
Vilma Parkkila
04-07-2017 3:00 pm posted by Vilma Parkkila
Hei Tuula!
Tämä tosiaan johtuu tuosta raportin suuresta datamäärästä. Kun selain yrittää muodostaa pdf:ää ja dataa on paljon, saattaa tämänkaltaista ongelmaa ilmetä. Mikäli yritit ottaa pääkirjaa menemällä pääkirjalle Netvisorissa ja painamalla pienen tulostimen kuvaa, suosittelisin vielä kokeilemaan uudelleen samasta näkymästä painamalla oikeasta yläkulmasta 'Muodosta PDF'. Jos tämäkään ei onnistu, jätäthän meille tukipyynnön asiasta tietojen kera yrityksestä ja kuukaudesta. Tutkimme sitten asiaa tarkemmin, jotta saadaan raportti otettua.
Aurinkoista päivänjatkoa!