26-01-2016 2:52 pm posted by Anonymous
Onko muilla tullut ilmi verkkolaskuna saapuneita laskuja joissa maksettava summa onkin veroton summa?
Eli laskun kuvassa kaikki on ihan ok mutta ostolasku-näytön yläosan tiedoissa näkyy veroton summa.
Ja jos ko. laskun laittaa maksatukseen niin maksua lähtee vain tuon verottoman summan verran.
Mä oletan, että vika on laskuttajan aineistossa ja sainkin laskuttajalta jonkinlaisen aineistokuvauksen mutta kenelle voisin sen Netvisorilla lähettää jotta joku asiaa hyvin ymmärtävä
voisi katsoa mikä menee pieleen?
27-01-2016 1:09 pm posted by Anonymous
Ja sit se "tyhmä" kysymys, mistäs asiakaspalautteen tai vikailmoituksen voi tehdä?
Ei ole ollut aiemmin tarvetta, eikä vaan osunut mistään silmiin kohtaa mistä nuo löytyisi.
27-01-2016 2:01 pm posted by Rane Olsen
Moi Taina,
Yläpalkki, lähellä oikeaa reunaa:
Sinulla tuo näkymä voi olla hieman erilainen, mutta tuosta avautuvan ikkunan oikealta puolelta pitäisi löytyä Tukipalvelut ja sieltä sitten löytyy asiakaspalaute ja vikailmoitus.
Rane Olsen
26-01-2016 4:30 pm posted by Rane Olsen
Moi Taina,
Ongelma on yleensä laskun Finvoice-datassa. Jotta voimme katsoa tilannetta tarkemmin, niin laittaisitko vaikka asiakaspalautteen tai vikailmoituksen kautta lisätietoja asiasta.