Start a new topic
A

Anonymous

Escanissa ongelma?

29-06-2017 4:40 pm posted by Anonymous

Olen tänään to 29.6.2017 n. klo 15 alkaen yrittänyt skannata materiaalia, ne vain eivät tule escan-aineistoon. Yksikään ei ole saapunut sinne vielä klo 16.38 mennessä.

Onko joku ongelma escanissa? Olen tarkastanut kaikki mahdolliset tiedot mihin vain pääsen käsiksi, en ymmärrä missä vika.

Muuten epäilisin jotain tietoliikenne- tai laitteistovikaa meidän päässä mutta skannaus omaan sähköpostiin tulee hyvin ja nopeasti.

T

Terhi Krutsin

30-06-2017 9:33 am posted by Terhi Krutsin

Hei Taina,

kiitos viestistäsi.

Tarvitsen sinulta lisätietoa lähetyksen osalta, niin pyydän nämä tarkennukset sähköpostiviestillä.

Netvisorissa on kyllä tällä hetkellä häiriötilanne escan@netvisor.fi osoitteeseen lähetettyjen aineistojen välityksessä, joka on alkanut eilen illalla 23.00. Tutkimme tätä häiriötilannetta parhaillaan ja tarkastamme liittyykö ongelmasi tähän samaan häiriöön.

A

Anonymous

30-06-2017 2:42 pm posted by Anonymous

Hei

Eikö tuohon eScaniin lähetykseen saisi jotain automaattivastausta, että nyt ei mennyt perille?

Tuo on todella harmi, kun ei voi luottaa siihen että lähetetyt dokumentit menee perille eScaniin eikä tule mitään huomautusta siihen. Muutenkin olen kuullut voimakasta kritiikkiä eScanin luotettavuuden osalta, kun ei tosiaan voi tietää, onko aineisto mennyt perille. Joissakin vastaavantapaisissa palveluissa kun vahvistus tulee. Ei kovin kätevää jos käyttäjän täytyy lähetyksen jälkeen tarkistaa tilanne.

T

Teija Marttila

10-07-2017 1:17 pm posted by Teija Marttila

Hei Suvi,

tuotekehityksestämme Arto kommentoikin jo tämän tiimoilta keskusteluketjuun "escan@netvisor.fi osoitteeseen lähetettyjen aineistojen välityksessä häiriötilanne". Liitän vielä tämän kommentin tähän alle:

Arto Muikku kirjoitti:

Tuota sähköpostikuittausta ei ole suunnitelmissa escan-sähköpostituontiin tehdä. Suosittelemme käyttämään Visma Scanner mobiilisovellusta aineistojen tuontiin, sillä sovelluksella saa kuittauksen mikäli aineisto ei kännykästä lähde perille ja aineiston voi myös lähettää uudelleen. Scannerilla voit myös kirjoittaa kuitille lisätietoja.

Visma Scanner -mobiilisovellus – Netvisor tukiportaali

Aurinkoista viikon jatkoa!

Login or Signup to post a comment