29-08-2016 9:28 am posted by Anonymous
Hei,
Voisiko tiedotusnäkymään saada takaisin kohdan avoimet ostolaskut?
Aikaisemmin tämä oli, mutta nyt se on kadonnut. Pystyisikö tämän palauttamaan mahdollisesti jostain omista asetuksista?
Visma ✓
02-09-2016 8:24 am posted by Maija Guzeev
Erikoinen tapaus. Viimeviikolla emme ole tehneet mitään muutoksia tuon kohdan suhteen.
Eilisessä päivityksessä (Viikkopäivitys 1.9) kuitenkin olemme tehneet seuraavan muutoksen:
Näkyykö sinulla nyt tämä rivi?
01-09-2016 9:36 am posted by Anonymous
Tiedän, että löytyvät myös tuota kautta ja sitä olen nyt käyttänytkin.
Oli vain aikaisemmin helppoa, kun oli aina heti tiedotusnäkymässä.
01-09-2016 9:35 am posted by Anonymous
Hei,
Huomasin asian viime viikon loppussa. Käytän uutta Netvisoria.
Minulla oli aikaisemmin vastaava näkymä avoimista osotolaskuista tilan mukaan, mutta nykyään näkyy vain tiliöimättömät laskut.
01-09-2016 9:35 am posted by Anonymous
Ja tuossa:
Visma ✓
31-08-2016 4:26 pm posted by Maija Guzeev
Hei Miia,
milloin huomasit tämän kohdan kadonneen? Käytätkö uutta Netvisoria vai vanhaa?
Uudessa näkymässä Minulla käsittelyssä -widget listaa avoimia ostolaskuja tilan mukaan:
Lisäksi Ostot-puolelle on lähiaikoina tulossa tämännäköinen widget:
Anonymous
02-12-2016 9:47 am posted by Anonymous
Samaa mieltä helppoudesta. Kun nyt menee tuolta Avoimet ostolaskut kautta laskuihin, niin joka kerran joutuu tekemään myös valinnat uudestaan.. Koska on jo tuo Tarkastettavat ostolaskut, jossa ennalta ohjelmoijien asettamat valinnat säilyvät, niin Avoimet ostolaskut kohdassa voisi olla ja säilyä käyttäjän itse asettamat valinnat, jolloin esim. laskujen valinta maksatukseen olisi yksinkertaisempaa. Meillä "Valitse näytettävistä" "Maksatusvalmiit laskut" + "Ryhmittele" "Suositeltu maksupäivä" on eniten käytössä ja jos haluan tehdä jotain muuta tuossa valikossa, voisin silloin itse muuttaa valintoja.