Start a new topic
A

Anonymous

Widget pois etusivulta

06-09-2018 7:06 am posted by Anonymous

Meillä näkyy Netvisorin etusivulla oikeassa yläkulmassa "Yrittäjä - maksa itsellesi palkkaa!" -ruutu, mitä ei saa millään pois tai siirrettyä.

Ei rastista painamalla eikä "Muokkaa näkymää tilassa"

Miten sen saa poistettua?

R

Rane Olsen

Visma

06-09-2018 8:38 am posted by Rane Olsen

Moi Kirsi,

Tein tästä tiketin ja eskaloin sen meidän tekniikkaan. Kuittaamme sinulle erikseen kun asia on hoidettu.

Maiju Soljasalo

Visma

05-10-2018 11:34 am posted by Maiju Soljasalo

Hei,

tiedoksi, että  Yrittäjäpalkka-widgetin poistaminen ei onnistu normaalisti, kun se on "aktivoitu" palkansaajan tiedoista. Poistaminen onnistuu kuitenkin niin, että käy poistamassa palkansaajan perustiedoista: "Palkansaaja on yrittäjä" -valinnan, jonka jälkeen widgetin poistaminen onnistuu Muokkaa näkymää > Poista widget näkymästä. Palkansaajan perustietoihin pääsee polulla Palkat > Palkansaajalistaus > Palkansaaja > Palkansaajan tiedot > poista valinta kohdasta Palkansaaja on yrittäjä. ​​

A

Anonymous

29-07-2019 1:45 pm posted by Anonymous

Hei,

On taas pikkuhiljaa ruvennut kismittämään tuo mainos "Yrittäjä, maksa itsellesi palkkaa!"

Olen kohta vuosi sitten ensimmäisen kerran yrittänyt poistaa tuon widgetin ohjeiden mukaan - siinä kuitenkaan onnistumatta. Nyt yritin oheisella ohjeella uudelleen. Minulla ei edellisen korjausyrityksen jäljiltä ollut ruksia kohdassa "Palkansaaja on yrittäjä". Siitä huolimatta en saa tuota pois. Saisinko uusia, toimivia neuvoja, kiitos.

Palkansaaja on yrittäjä.JPG

Maksa itsellesi yrittäjäpalkkaa.JPG

Maiju Soljasalo

Visma

13-08-2019 8:19 am posted by Maiju Soljasalo

Hei,

oletko kokeillut sulkea widgettiä oikean yläkulman ruksista ohessa olevan ohjeen mukaisesti sen jälkeen, kun palkansaajan tiedoista on "Palkansaaja on yrittäjä" -valinta poistettu?

widgetti.jpg

A

Anonymous

14-08-2019 10:39 am posted by Anonymous

Hei,

Tuon ohjeen mukaisen jutun olin kokeillut aikoja sitten. Olin muissa merkeissä koulutuspalaverissa viime viikolla ja siellä Azets'in Jukka Tukiainen osasi tehdä jotain "taustalla". Asia on nyt kunnossa. Häneltä kannattaa kysyä neuvoa tässä ongelmassa ��

Login or Signup to post a comment