19-12-2016 3:32 pm posted by Anonymous
Siis kun asiakas ei ole maksanut laskua ja siirrän sen perintään. Lasku siirtyy avoimien laskujen PERINNÄSSÄ kohtaan. Eikö sitten tarvi tehdä muuta kun odottaaa että rahat tulevat tilille? On vaan kulunut jo pari viikkoa eikä ole mitään kuulunut.
22-12-2016 9:35 am posted by Anonymous
Mikäli jostain syystä ei halua käyttää Duettoa ja Intrumin palveluita, mahdollista on myös käyttää muita perintäyhtiöitä,
mutta niistä ei ole tuota yhteyttä Netvisorin kanssa joten ne toimivat yleensä perintäyhtiön oman nettisivujen palvelukanavien kautta.
Helpoiten tuon perinnän kuitenkin hoitaa edellämainittujen yhtiöiden kautta, mutta ei siis ole ainoa mahdollinen tapa..
Anonymous
20-12-2016 8:19 am posted by Anonymous
Hei Paul,
Kiitos viestistäsi! Jos myyntilaskun tila on 'Perinnässä', on siitä silloin lähetetty asiakkaalle vasta maksuhuomautus. Seuraava vaihe on joko siirtää laskut Visma Dueton tai Intrum Justitian(tarvitsee erillisen sopimuksen) perintään, tai sitten muodostaa ja lähettää oma perintäkirje Korkolaskutuksen kautta.
Oheisen ohjeen avulla saat siirrettyä laskun Visma Dueton perintäpalveluun: Visma Duetto - Huomautus- ja perintäpalvelu – Netvisor tukiportaali
Korkolaskutuksen ohjeeseen pääset oheisesta linkistä: Korkolaskujen luominen – Netvisor tukiportaali