Start a new topic
A

Anonymous

Visman perinnästä

19-12-2016 3:32 pm posted by Anonymous

Siis kun asiakas ei ole maksanut laskua ja siirrän sen perintään. Lasku siirtyy avoimien laskujen PERINNÄSSÄ kohtaan. Eikö sitten tarvi tehdä muuta kun odottaaa että rahat tulevat tilille? On vaan kulunut jo pari viikkoa eikä ole mitään kuulunut.


A

Anonymous

20-12-2016 8:19 am posted by Anonymous

Hei Paul,

Kiitos viestistäsi! Jos myyntilaskun tila on 'Perinnässä', on siitä silloin lähetetty asiakkaalle vasta maksuhuomautus. Seuraava vaihe on joko siirtää laskut Visma Dueton tai Intrum Justitian(tarvitsee erillisen sopimuksen) perintään, tai sitten muodostaa ja lähettää oma perintäkirje Korkolaskutuksen kautta.

Oheisen ohjeen avulla saat siirrettyä laskun Visma Dueton perintäpalveluun: Visma Duetto - Huomautus- ja perintäpalvelu – Netvisor tukiportaali

Korkolaskutuksen ohjeeseen pääset oheisesta linkistä: Korkolaskujen luominen – Netvisor tukiportaali

A

Anonymous

22-12-2016 9:35 am posted by Anonymous

Mikäli jostain syystä ei halua käyttää Duettoa ja Intrumin palveluita, mahdollista on myös käyttää muita perintäyhtiöitä,
mutta niistä ei ole tuota yhteyttä Netvisorin kanssa joten ne toimivat yleensä perintäyhtiön oman nettisivujen palvelukanavien kautta.
Helpoiten tuon perinnän kuitenkin hoitaa edellämainittujen yhtiöiden kautta, mutta ei siis ole ainoa mahdollinen tapa..

Login or Signup to post a comment